Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening dagtid i Ås(-ish) denne uka


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Leker er enda kulere enn pølsebiter

Haha, jeg er ingen sporekspert altså! Men hadde vi vært mange nok interesserte hadde det ikke vært umulig å fikse et eget sporkurs og leie inn instruktør selv, da.

Det var dumt. Vi får ta det igjen en annen gang! Jepp, jeg er der da! Heidi slutter ikke på skolen før tolv, så vi møter henne oppi skogen.

Ikke for å være grinete, men har dere sett noe på værmeldinga? Vi overlever vel om vi først kommer oss ut, men. :P

Det jeg lurer litt på er om vi burde finne oss et annet sted å være. Dyster/Eldor-skogen er vel en av de mest gjennomtråkkede skogene på Ås, og selv om været ikke blir supert kommer det sikkert til å være en del folk i området siden det er lørdag, og da blir det vanskelig å følge med på om sporene får ligge i fred eller ikke (og med ferske hunder er det greit at sporene ikke blir tråkket over av andre folk). Ikke at jeg har så veldig mange andre forslag, heller. De stedene jeg pleier å gå på er stort sett veldig våte og tette skogsområder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med! Kan komme med bilen, så kan vi ha to bikkjer i bilen ihvertfall når vi trener (som sist). Jeg har med begge mine :)

Ang. hvor vi kan være tror jeg at det burde gå bra i Eldos jeg da. Det er endel folk, men vi var jo rett ved inngangen sist. Om vi går litt lengre inn, er det gaske få folk altså. Bare de store veiene som er så tett befolka.

Det er ikke spådd så dårlig nå ihvertfall. Bare i morgen, men ikke lørdag. Om det blir for dårlig til å spore har bikkjene ihvertfall godt av å være ute og få en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner gjerne på noe på lørdag neste helg, på søndag har jeg planer om å ligge rett ut og ha det fælt. :whistle:

Ellers blir jeg gjerne med på å gå en tur i morgen, altså. Men når det er så grått og nitrist og vått vær som det er nå frister det ikke å være så mye i ro som det tross alt blir når vi trener spor eller rundering. I tillegg til at det er forskjell på å være ute i 1-2 timer (tur) og seks timer (trening). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det blir utsatt :P Jeg skal jobbe på samfunnet i kveld, og aner ikke hvor seint jeg er hjemme i natt. Jeg er med neste helg :) Har bil jeg også, så kan ha hunder i bilen dersom det er behov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Tenkte på noe, kanskje dere vet dette bedre enn meg?

Vet dere om noen plass i Ås som er forholdsvis lett å komme seg til, en grusplass eller noe lignende som er fin å trene lydighet på? Gårdsplassen her er kjempefin altså, men den er kanskje litt for liten til å kjøre fulle innkallinger :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på noe, kanskje dere vet dette bedre enn meg?

Vet dere om noen plass i Ås som er forholdsvis lett å komme seg til, en grusplass eller noe lignende som er fin å trene lydighet på? Gårdsplassen her er kjempefin altså, men den er kanskje litt for liten til å kjøre fulle innkallinger :P hehe

Grusbanen ved GG-hallen er perfekt! Den er opplyst om kvelden (pleier å være det i alle fall). Ligger like ved rundkjøringa ved universitetet. ;) Kart: http://kart.finn.no/?lng=10.77511&lat=59.66401&zoom=18&mapType=finnvector Det som er markert som Storebrand stadion er en stor gressbane hvor jeg gjerne også trener når det ikke er for bløtt, og banen vest for Storebrand er Lillebrand - altså grusbanen. :)

Ellers pleier jeg å trene rundt omkring på campus og i sentrum når jeg trenger litt forstyrrelser. På Ås vgs (rett ved togstasjonen) er det også fine områder å trene lydighet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...