Gå til innhold
Hundesonen.no

Manøvrering mellom emnene?


Recommended Posts

Hei,

Kanskje det finnes en enkel løsning som jeg ikke har sett her enda, men jeg savner en menylinje/valg som gjør det mulig å bytte emne/tema (Foring, valper, Off Topic og hva det nå heter alt sammen) UTEN å måtte gå tilbake til www.hundesonen.com "manuelt"...

Nei, jeg er ingen nettkløpper og roter i veg, men dette hadde gjort hundesonen enda mer attraktivt og brukervennlig for meg.

På forhånd takk,

Trendy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

under innleggene så kan du hoppe til de andre forumene uten og gå tilbake til hundesonen.com :lol: det står noe sånnt som gå til: også er det sånn "nedover-meny" der du kan velge forum :lol:

til høyre for ny topic og post reply under siste skrevet innlegg for å si det enkelt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo enkelt (selv om jeg gjerne skulle ha sett alternative emner hele tiden, jeg da!

Gammel dame vond å vende, vet du! :wink:

hehe, er ikke lett og finne fram på helt nytt forum vet du :lol:

EDIT: er det forresten du som driver oppdrett trendy greyhounds? :lol:

da har vi i såfall en felles venn, trendy amusement "chanta" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Buhundjenta sier så er det letteste å bruke "Gå til" nederst til høyre her. Du venner deg nok til det etter hvert! Selv bruker jeg den aldri, jeg trykker alltid på banneret for å komme til hovedsiden når jeg er ferdig med et emne, hehe. Ellers så bruker jeg nå f.eks linken som det står "Postboks" på over her fordi jeg har et ulest emne i postboksen som jeg må tilbake til, og da gidder jeg ikke gå omveien om hovedsiden :lol: Men det er mange forskjellige måter å navigere på, blir helt sprø når jeg ser andre som surfer på sider på andre måter enn meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...