Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwegian Masters IPO 1-3


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

Som jeg skrev på facebook, håper de tar vare på bikkjene sine, men dessverre tror jeg det hører med til sjeldenhetene. For som du sier Siri, den sporten der må jo være en av de mer ekstreme tingene vi utsetter bikkjene våre for.

Nå kan det forsvares som om det er en jaktvariant da Siri, for slik går det om du går i en elgku som kaster deg rundtomkring også. Hunden er jo direkte nedavlet fra ulv og slikt *flirer og lurer på hvor hissig Siri ble nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det forsvares som om det er en jaktvariant da Siri, for slik går det om du går i en elgku som kaster deg rundtomkring også. Hunden er jo direkte nedavlet fra ulv og slikt *flirer og lurer på hvor hissig Siri ble nå*

*Ler*. Jeg tror i grunnen ikke IPO-kasting av hund helt kan sammenlignes med reaksjonen til et byttedyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler*. Jeg tror i grunnen ikke IPO-kasting av hund helt kan sammenlignes med reaksjonen til et byttedyr :)

Jo! Er kanskje agilty det samme som at ulven løper i skogen kanskje hmhmhm? Og når det er sagt så står det vel neppe ett mannskap å tar seg ulven etter å ha blitt dengt av nevnte elgku. Ingen massasje, ingen utstrekking, ingen nedgåing. Neida! Der dauer ulven etter 5 år, så det er helt naturlig sport det der Siri! Hundene får faktisk leve mye mer naturlig enn det tøyset dere driver med, tråkke rundt i skogen og det eneste de finner er små pinner? Høh, hva er det da? Ikke noe fordømt naturlig i det overhodet! Mens i IPO finner de i hvert fall skinnbiter, som kan være det samme som at nevnte elgku driver å mister skinn. Så her snakker vi autentisk jakt så det holder. Nå tøyser og tuller jeg veldig altså i tilfelle noen tror jeg mener alvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...