Caro Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 International Sheep Dog Society. Hei, er det noen her som har erfaring med ISDS? Siter
borderen Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Hva lurer du på? Det er bare et border collie register der noen velger å registrere hunder og valpekull i tillegg til eller istedenfor kennelklubben (The Kennl Club, NKK o.l.). De fleste gjeterhunder er registrert her. Om begge foreldrene til hunden din er registrert deg kan du få registrert din hund, om oppdretter ikke har gjort det. Selv har jeg ISDS stamtavle til Amira (dvs en kombinasjon av begge foreldrene), men har ikke registrert noen av hundene mine det. Siter
Caro Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 Hva lurer du på? Det er bare et border collie register der noen velger å registrere hunder og valpekull i tillegg til eller istedenfor kennelklubben (The Kennl Club, NKK o.l.). De fleste gjeterhunder er registrert her. Om begge foreldrene til hunden din er registrert deg kan du få registrert din hund, om oppdretter ikke har gjort det. Selv har jeg ISDS stamtavle til Amira (dvs en kombinasjon av begge foreldrene), men har ikke registrert noen av hundene mine det. Okei, så jeg kan ikke registrere hunden min der, når ikke foreldrene er det? har vurdert å bli medlem der, men tenker jeg venter litt. Siter
borderen Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Okei, så jeg kan ikke registrere hunden min der, når ikke foreldrene er det? har vurdert å bli medlem der, men tenker jeg venter litt. Tror ikke det går an da, nei, men er ikke 100% sikker. Står sikkert noe her: http://www.isds.org.uk/society/dog_registration/registration_rules.html Siter
Recommended Posts