Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø, 18. - 19. februar!


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Nja, hva skal man si - utenom det Merete allerede har sagt. Jeg har en vakker terv som fikk cacib ++ og ble BIR og ble plukket ut, men ikke plassert, i gruppa. Jeg er stolt av lille lommeterven min, og gratulerer masse til Merete med Supra - du hadde litt å jobbe ned i dag :D Og nå man får slike resultater så blir man litt bitt av utstillingsbasillen ;)

Gratulerer til alle andre soniser som viste potene i dag :)

:whistle: Jeg tror jeg gikk rett foran deg fra pakeringen og opp :P Ble veldig usikker når Roger og jeg kjørte nedover igjen og jeg så en dansende terv i veikanten.. så sa roger "Det er Supra det" jeg bare "oii" :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Freke fikk en strålende kritikk: 1 year. Excellent type, good size, excellent coat structure, complete bite. Well siberian husky head. Light stop. Good cheeks. Nice earset. Excellet neck. Excellent t

Får vel skryte litt av den Lapske agilityhunden! EX1, CK, 1 BTK, CERT, CACIB og BIR i stor konkurranse med seg selv. Men i fjor ble hun sendt ut med blå, så det var jo supergøy! Er ikke min hund enga

Endelig løsna det for Tuva, BIR for dommer Steven Seymore Uplassert i gruppa, men who cares Red: Møtte en sonis i gruppa og

En slektning av Symra, Lärkängen's Water from the Moon, ble champ, beste hannhund og fikk cacib. Han ble kjøpt av noen som ikke drev med utstilling, skulle bare være kosehund, men slik skulle det ikke gå. :)

Å, men da så jeg ham i ringen :). Fin, var han :D.

Endelig løsna det for Tuva, BIR for dommer Steven Seymore :jump::bananas::hyper: Uplassert i gruppa, men who cares :lol: Red: Møtte en sonis i gruppa og :D

Å, var det dere som vant??? Jeg stod og kikka på et stykke unna *Ler*. Grattis grattis :).

Med litt "egeninteresse" så annonserer jeg hermed at Noah ble 2. beste hannhund med res. cacib.

BIR tervueren ble vakre vakre Supra - Imagecopy Flying Finish - gratulerer så mye til Anniken.

Og kjempegrattis med lommeterven :D.

Jeg stilte altså ikke Willy i dag siden jeg har stilt for denne dommeren før og da falt ikke Willy i smak. Jeg fikk i stedet æren av å handle pappa Boss som fikk res. CERT og res. CACIB av denne dommeren da vi stilte på EuroDogShow i fjor. Siden den gangen har han visst blitt for lang, så for første gang endte Boss opp uten CK faktisk (men kritikken var strålende da...). Han stod som 2. beste championhann... Halvbror Ato og halvsøster Nilla fikk heller ikke noe å henge på veggen - så det var vel totalt sett en totalt bortkasta tur til Bø for vår del.

Det mest positive i dag var en aldeles deilig middag på Kinarestauranten i Bø etterpå :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnikenK: jeg har faktisk en liten film av hunden din i gruppefinalen. Jeg sier faktisk på filmen "den var utrolig nydelig den terven der" :D for det var hun! gratulerer!

Tusen takk :) Du må gjerne legge ut filme her. Hun gikk vakkert i gruppe-ringen - for da viste hun ikke hvor jeg var :icon_redface:

:whistle: Jeg tror jeg gikk rett foran deg fra pakeringen og opp :P Ble veldig usikker når Roger og jeg kjørte nedover igjen og jeg så en dansende terv i veikanten.. så sa roger "Det er Supra det" jeg bare "oii" :whistle:

Det var jeg som tråkket i hælene dine vettu. Jeg kjente deg igjen på hunden og at du er prikk lik tatntebarnet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, var det dere som vant??? Jeg stod og kikka på et stykke unna *Ler*. Grattis grattis :).

Ja, det var "vi" som vant, men med en annen handler :lol: Christian tok bare over i BIR og BIM siden handleren hadde beste hannhunden og :lol:

Rimelig fornøyd når det var 64 påmeldte, og kun en ikke møtte opp :wub:

Grattis til dere andre som har gjort det bra! Sier det igjen, sonen har virkelig endel flotte hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det på NKK sine sider og hoppa helt i taket! FY FLATE, så kult! :cheer:

Takk :D

Campinghunden Nemi ble BIR og BIR veteran i sterk konkurranse med seg selv hun og ;)

Dessverre ingen finaleplasseringer på oss, men veldig godt fornøyd med 10åringen min :)

Trym&Tuva: så koselig å møte dere i gruppa! Søren ikke dårlig å bli BIR blandt så mange heller, stort grattis!

Kjempekoselig å møte på deg der og :D Det må gjentas :lol:

Grattis! :D :D Morsomt når det løsner ;)

Så utrolig bra, det er jo ikke akkurat få som stiller i den rasen! :)

Takk :D

Har skjedd noe med quotinga, så blir dobbeltpost :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den restauranten der hundefolk bidrar til bedre oversettelse av menyen hvert år under NKK Bø? :lol: :lol:

Hahahhaaha, det aner jeg ikke - men menyen var iallefall fullt forståelig i dag :D.

Ja, det var "vi" som vant, men med en annen handler :lol: Christian tok bare over i BIR og BIM siden handleren hadde beste hannhunden og :lol:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhaaha, det aner jeg ikke - men menyen var iallefall fullt forståelig i dag :D.

:D

Den er grei nå ja, men for ett par år siden var det både anans og skylling på menyen :) Men det ble heldigvis via en omvei på Fusa Bed & Breakfast rettet i fjor :):)

Jeanette: alle utenom champion hannen stilte på Kelpie..

Dagens resultat herfra..

Humla Kelpie; 2 beste tispe m Cacib og gammelprikken Tussi på 12 år ble nr 2 i Vet klassen ,slått av hunden som senere ble BIR... :bananas:

Gratulere til alle som er fornøyde, og til alle som skal til Bø i morgen; Kjør forsiktig, det er allerede speilblankt :/

Siri

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei nå ja, men for ett par år siden var det både anans og skylling på menyen :) Men det ble heldigvis via en omvei på Fusa Bed & Breakfast rettet i fjor :):)

Jeanette: alle utenom champion hannen stilte på Kelpie..

Dagens resultat herfra..

Humla Kelpie; 2 beste tispe m Cacib og gammelprikken Tussi på 12 år ble nr 2 i Vet klassen ,slått av hunden som senere ble BIR... :bananas:

Gratulere til alle som er fornøyde, og til alle som skal til Bø i morgen; Kjør forsiktig, det er allerede speilblankt :/

Siri

Jeg kom ikke på hvem det var som hadde den greia med kinarestauranten - men burde vel gjettet at det var dere ;) ;)

Gratulerer så mye med fine resultater :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gratulerer alle med suverene resultater (så himla gøy med Supra da!)

Og så himla kjipt med haltingen da - det er da forgjort og typisk at sånn fillehalting skal dukke opp akkurat der og da (Murphy har tydleigvis aldri fri).

Og så ser jeg at Emmett var påmeldt og lurer fælt hva slags kritikk han fikk...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det også, og hurra, hurra! :bananas:

Takk takk!

Syntes ikke Anya er bare-bare, selv i konkurranse med seg selv ;)

Gratulerer så mye :D

Tusen takk :D

Dommeren likte i allefall Anya godt og kommentarer som " så flink du er" til Anya som står som en prest. og "vakker...vakker tispe!" og "vel verdt sitt championat" liker jeg innmari godt. Hun har absolut sine feil "store toget" mitt, men hun har også sine kvaliteter :)

Tror jeg så deg i inngangspartiet, hvis du er deg på profilbildet, og du har sort med rosa halsbånd :P

Hm... jeg pleier ikke gå med halsbånd? :icon_confused::P Men om du mener Anya sitt halsbånd, så ja... det er rosa og sort :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med alle de fine sonenhunden :ahappy:

Vi gjorde vel ikke akkurat noen stor suksess i dag, Norris ble nr 5 av 5 i åpen klasse, med exellent. Kritikken ligger der *peke* og dit er det langt akkurat nå, men den var grei nok. Hun ble trukket for et "litt" (hvilket er snilt sagt, for det er mer "ganske" *flir) hellende kryss og korte steg foran.

Men vi har hatt en koselig dag, datterbarnet har fått svidd av noen kroner på ting til Leah, vi har heia på Supra og andre sonenhunder i gruppefinalen, og vi avslutta dagen på Bø med å tute på Synnøve som ikke hadde vett på å flytte på seg :P *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med alle de fine sonenhunden :ahappy:

Vi gjorde vel ikke akkurat noen stor suksess i dag, Norris ble nr 5 av 5 i åpen klasse, med exellent. Kritikken ligger der *peke* og dit er det langt akkurat nå, men den var grei nok. Hun ble trukket for et "litt" (hvilket er snilt sagt, for det er mer "ganske" *flir) hellende kryss og korte steg foran.

Men vi har hatt en koselig dag, datterbarnet har fått svidd av noen kroner på ting til Leah, vi har heia på Supra og andre sonenhunder i gruppefinalen, og vi avslutta dagen på Bø med å tute på Synnøve som ikke hadde vett på å flytte på seg :P *ler*

:lol: skjønnasjeee! Eg e bææærgeeensaaaar.. snakkasje tuuutsk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem som stilte, men de som var påmeldt var:

Deepeyes seduced By Its Power

SVCH Whyalla's Hugo

ch Whyallas Black Gali

Whyalla's Jillaroo

Oz Way's Just Jill

Jeanette: alle utenom champion hannen stilte på Kelpie..

Humla Kelpie; 2 beste tispe m Cacib og gammelprikken Tussi på 12 år ble nr 2 i Vet klassen ,slått av hunden som senere ble BIR...

Gratulere til alle som er fornøyde, og til alle som skal til Bø i morgen; Kjør forsiktig, det er allerede speilblankt :/

Siri

Grattis!

Kan dette være Emmett Caroline har?

395190_231984706896442_100002547442920_471843_1197961438_n.jpg

Syntes denligner på kelpieklanen

397073_231985193563060_100002547442920_471855_1673605141_n.jpg

Åh Emmett jo :wub: har ikke sett han på 1 år.

Lurer på hvordan det gikk.. Ingen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg somla meg til å finne frem kritikken til Tuva: Strong well balanced bitch, very nice body shape, fem head, expression, clean well made front with good widht in front, could have a bit more spring of rib, nice strong loin, tail carriage is good, powerful gate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...