Gå til innhold
Hundesonen.no

Agility Drammen


Mud
 Share

Recommended Posts

Hei

Har sjekket litt rundt og funnet ut at det er agility fritrening i Drammen Hundepark på formiddager. Det passer jo dårlig siden man jobber.

Finnes det noen alternativer i området? Et sted jeg kan nå med kollektivtrafikk uten å måtte gå noe særlig mer enn en halvtime og hvor det finnes folk jeg kan lære litt av helst... Jeg er grønn og bikkja er grønnere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asker hundeklubb sin hall i Lier, fritrening dagtid, helg og noen ettermiddager/kvelder. I tillegg ofte få på treningsgrupper, dermed plass til flere. Den ligger ikke langt fra lierkroa, og det går alltids an å bli plukket opp der av noen. :-)

Usikker på akkurat hvor god bussforbindelsen er der, men tror ikke det er så verst! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen hundepark har jo også fra fem på fredager, husker ikke hvor lenge da. Om det er andre som trener derimot er jo litt varierende, men som oftest er det noen der med peiling :)

Både Tine og Tommy er der på fredager som regel og de kan jo en del også er det vel noe snakk om at Vicky skal begynne å trene noen dager fremover(hun er instruktør i agility Loke)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt tegning og forklaring fra Kiyomy har jeg funnet ut at Ahk faktisk har treninger 3 kvelder i uka bare ca 40min gange fra her vi bor. Siden jeg er nazi på å lufte hundene godt før trening passer det perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt tegning og forklaring fra Kiyomy har jeg funnet ut at Ahk faktisk har treninger 3 kvelder i uka bare ca 40min gange fra her vi bor. Siden jeg er nazi på å lufte hundene godt før trening passer det perfekt!

Oi kan du tegne og forklare for meg også?

Men må man ikke være medlem der for og trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi kan du tegne og forklare for meg også?

Men må man ikke være medlem der for og trene?

Jo, må være medlem. Jeg skal sjekke ut i morgen før jeg melder meg inn. Du vet de gamle lierbakkene? Det er den brune kroa i bunnen av bakkene, ved krysset. Jeg bor jo ved cc så fra meg er det ikke særlig langt, litt verre for deg, men det går tog til Lier stasjon " hele tiden" og det går busser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, må være medlem. Jeg skal sjekke ut i morgen før jeg melder meg inn. Du vet de gamle lierbakkene? Det er den brune kroa i bunnen av bakkene, ved krysset. Jeg bor jo ved cc så fra meg er det ikke særlig langt, litt verre for deg, men det går tog til Lier stasjon " hele tiden" og det går busser der.

Oki da skjønner jeg hvor det er også må du gi meg tilbake meld om hva du synes så skal jeg vudere og melde meg inn..Er liksom medlem av 2 rase klubber og Drammen Brukshundeklubb allerede :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...