Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffene Aïda & Twiggy


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, vi har fått opprykk til elite idag Jeg har ikke landet enda, og det har egentlig ikke helt gått opp for meg enda. Dette er så stort for meg, dette har jeg jobbet mot lenge, og endelig er d

Da får jeg si Velkommen til familien Twiggy! Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Twiggy har blitt junior allerede  Har ikke planlagt utstilling i nærmeste fremtid, men bror og søster debuterte i helgen, og smellvakre broshan klinket til og vant juniorklassen og ble 4. beste hannhu

Posted Images

Da har vi meldt på stevne, i februar skal vi debutere i elite :| Det er uoffisielt, og vi tar det som trening, så de øvelsene som ikke sitter enda hjelper jeg henne gjennom var planen. Idag fikk vi opp suget ut mot ruta, og hun syns det var skikkelig kult og løpe ut :D

Et gammelt bilde fra snuppas yngre dager :wub:

1780877_10154775414725437_32345876890931

Sant hun er vakker :icon_redface::wub:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi meldt på stevne, i februar skal vi debutere i elite :| Det er uoffisielt, og vi tar det som trening, så de øvelsene som ikke sitter enda hjelper jeg henne gjennom var planen. Idag fikk vi opp suget ut mot ruta, og hun syns det var skikkelig kult og løpe ut :D

Et gammelt bilde fra snuppas yngre dager :wub:

1780877_10154775414725437_32345876890931

Sant hun er vakker :icon_redface::wub:

Spennende!! Lykke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi meldt på stevne, i februar skal vi debutere i elite  :| Det er uoffisielt, og vi tar det som trening, så de øvelsene som ikke sitter enda hjelper jeg henne gjennom var planen. Idag fikk vi opp suget ut mot ruta, og hun syns det var skikkelig kult og løpe ut  :D

 

Et gammelt bilde fra snuppas yngre dager  :wub:

 

Postet bilde 

 

Sant hun er vakker  :icon_redface:  :wub:

Nydelig er hun :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan går det med Aïda? :)

Hun er heldigvis på bedringens vei, veterinærens konklusjon er forstuet skulder. Så blir langsom opptrening, foreløpig ingen turer. Jeg kjenner det ikke er mange dagene til vi må ut på korte båndturer, for makan til masete hund har jeg aldri opplevd :lol: Selv med hjernetrim er hun sutrete og rastløs!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er heldigvis på bedringens vei, veterinærens konklusjon er forstuet skulder. Så blir langsom opptrening, foreløpig ingen turer. Jeg kjenner det ikke er mange dagene til vi må ut på korte båndturer, for makan til masete hund har jeg aldri opplevd :lol: Selv med hjernetrim er hun sutrete og rastløs!

Godt å høre! Men herregud. Lykke til. Du har min sympati for å si det sånn. :lol: Aldri har Mikke vært så ufordragelig å ha i hus som denne høsten med dårlig kne og redusert aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Men herregud. Lykke til. Du har min sympati for å si det sånn. :lol: Aldri har Mikke vært så ufordragelig å ha i hus som denne høsten med dårlig kne og redusert aktivitet.

Takk :P Ja en dag i ny og ne er aldri noe problem, men en uke pluss... :fear:

:lol:

Så pen hun er! :)

Og fortsatt god bedring. Blir en festlig vår, hører jeg :P

Takk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...