SFX Skrevet 30. September 2011 Rapporter Share Skrevet 30. September 2011 65 bernere, akkurat passe antall! Ikke for mange konkurransemessig, men nok til at man får litt ut av en så lang kjøretur. Jeg stiller 4 hannhunder, en i unghund, en i åpen og to i champion + Bella i åpen tispe 64. Jeg var way too optimistisk da påmeldingsfristen nærmet seg, X'en er fremdeles i bruksbernerpelskondisjon Men det så da ut som om det var mange hannhunder som kan konkurrere om certet sammenlignet med ellers i år? Var ikke dere nummer 28 i ringen eller noe, da er jo nesten halvparten hannhunder, mens det har stort sett vært 2/3 tisper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Har meldt på Courtborne Hera og Ch Courtoborne Ramazotti 37 whippets påmeldt, så dette blir spennende:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Dere vet ikke om det finnes et greit sted å bo i nærheten av utstillingen der det er lov med hund da? Vi har tenkt oss bortover for å se på og for å knipse litt bilder, men det er gjerne greit å ha et sted å bo liksom..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eira Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Dere vet ikke om det finnes et greit sted å bo i nærheten av utstillingen der det er lov med hund da? Vi har tenkt oss bortover for å se på og for å knipse litt bilder, men det er gjerne greit å ha et sted å bo liksom..! Det er et motell på andre siden av veien for vikingskipet, men jeg er usikker på om det er lov å ha med hund. Tror det heter Vikingskipet motell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Det har vært lov å ha med hund der tidligere hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Det er et motell på andre siden av veien for vikingskipet, men jeg er usikker på om det er lov å ha med hund. Tror det heter Vikingskipet motell jeg har sett hunder der før men har du reservert er det jo bare å ringe og høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eira Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 jeg har sett hunder der før men har du reservert er det jo bare å ringe og høre Hvis det har vært lov før så er det nok lov nå også Jeg har heldigvis gå avstand til vikingskipet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 64. Jeg var way too optimistisk da påmeldingsfristen nærmet seg, X'en er fremdeles i bruksbernerpelskondisjon Men det så da ut som om det var mange hannhunder som kan konkurrere om certet sammenlignet med ellers i år? Var ikke dere nummer 28 i ringen eller noe, da er jo nesten halvparten hannhunder, mens det har stort sett vært 2/3 tisper. Fredrik er nummer 32 i ringen, så det er ganske mange hanner ja! Med andre ord mange poeng å sanke om vi er så heldig å bli plassert Det er et motell på andre siden av veien for vikingskipet, men jeg er usikker på om det er lov å ha med hund. Tror det heter Vikingskipet motell Det er tillatt med hunder der, jeg skal bo der for 3 året på rad nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Hørtes supert ut! Har ikke bestilt noe enda (impulstur), så ringer og hører i morgen Tusen takk folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Den vakre langhårede er påmeldt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Det er et motell på andre siden av veien for vikingskipet, men jeg er usikker på om det er lov å ha med hund. Tror det heter Vikingskipet motell Skal du stille Eira? Isåfall sees vi i ringen, jeg dukker opp med Iver, dog som handler denne gangen, og ikke skriver Gleder meg veldig, og håper Iver er i riktig mood! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eira Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Skal du stille Eira? Isåfall sees vi i ringen, jeg dukker opp med Iver, dog som handler denne gangen, og ikke skriver Gleder meg veldig, og håper Iver er i riktig mood! Skal det ja, så da sees vi! så bra, krysser fingrene for at begge får gode resultater! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Noen som har skyss til heiagjeng på 2 og muligens en knøttehund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eira Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Hvem skal stille i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Vet noen av dere om det koster noe for å gå inn som tilskuer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eira Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 Vet noen av dere om det koster noe for å gå inn som tilskuer? Ja, det koster 75,- for voksen, 25,- for barn og honnør eller 150,- for familie. Man kommer inn gratis hvis man stiller (1 person per hund tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 Har det ikke skjedd noe på Hamar i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 Har det ikke skjedd noe på Hamar i dag? dette er tråden om utstillingen, du må se i resultatbørsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 dette er tråden om utstillingen, du må se i resultatbørsen Skjønte det sånn litt seint. Der har det jammen skjedd noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts