Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukitispe bortsprunget i Spydeberg


Tøfflus

Recommended Posts

Sakset fra FB:

"Salukitispe bortsprungen fra Søndre Mørk i Spydeberg. Batiikh er en liten og glad tispe som gjerne søker til mennesker. Hun har vært borte så lenge nå at jeg mistenker det har skjedd noe, påkjørt, druknet eller stjålet.., men hvis noen av dere har sett henne, vær snill å ring Evy på 47 65 31 23. Spre denne tusen takk."

Dette er min venninnes salukitispe som kom seg ut av hundegården idag og har nå vært borte i ca 12 timer. Letingen er noe amputert pga mørket, men det er folk ute ennå. Jeg drar ut i morgen og hjelper til hvis hun ikke er funnet.

Ber alle i området være på utkikk og også spre det videre.

Politi, naboer, den lokale vet'en etc er kontaktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok borte... De lette etter henne i mange timer på søndag og det var en del spor både på isen og langs med elven. Så de konkluderte med at hun nok ikke lever lenger og har mest sannsynlig falt i elven og druknet, dessverre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lett og lett og lett, men hun ble dessverre aldri funnet. Som M sier, vi har vel konkludert med at hun er blitt borte i elven under isen. Sporhunder markerte sterkt et spes sted hvor det er litt åpent og strømmen går kraftig, men videre ned er det tjukk is. Så lille, gode Batiikh springer nok i hundehimmelen hun nå og vil for evig være 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist! :( Føler virkelig med Evy&co, og deg, Tøfflus, og alle andre som kjenner og er glad i Bathiik. Må være et stort, stort savn i heimen der nå. :(:icon_cry: Håpet virkelig at hun skulle komme løpende hjem igjen som om ingenting hadde hendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...