Gå til innhold
Hundesonen.no

speedy må kanskje kastreres


Recommended Posts

i dag drev speedy og lekte på gulvet.. han drev og lekte med ene bamsen sin.. så har han tydligvis jukket litt på den.. plutselig sto han m penis hengende i bakken og pep.. øverst på penis var det to klumper(ikke noe farlig ifølge vet)

penis var kjempe oppsvulmet og han fikk den ikke påplass selv.. jeg måtte hjelpe ham påplass med den..

men hvis dette først hadde skjedd så kom det til å skje flere ganger, og hvis det skjer når jeg ikke er hjemme så kan det få katastrofale følger..

:D:D:D:lol::D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke bra nei :lol: Å spesielt dumt siden du hadde tenkt å stille han ut... Aro var jo Einstein så for oss hadde det ikke så mye å si... Men når prosenten er slik er det det beste å kastrere han. Hørtes ikke bra ut med den episoden dere hadde idag. Flaks at du var hjemme...

Lurer på en ting til: han blir ikke mindre kåt når han blir eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke bra nei :lol:  Å spesielt dumt siden du hadde tenkt å stille han ut... Aro var jo Einstein så for oss hadde det ikke så mye å si... Men når prosenten er slik er det det beste å kastrere han. Hørtes ikke bra ut med den episoden dere hadde idag. Flaks at du var hjemme...  

Lurer på en ting til: han blir ikke mindre kåt når han blir eldre?

hun tvilte på det.. jeg spurte... men det er liksom ikke værd risken når han kan risikere å bli alvorlig syk før den tid liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kine har ikke speedyen gjort noe slikt en gang før?

tror ikke at det er sååå farlig som vetten sier, og skulle det være så gale så kan du jo prøve med KJEMISK KASTRERING FØR DU TAR BJELLENE HANN`S, at dyrelegen annbefaler kastrering med en gang synes jeg er rart han er jo bare en valp og kjemisk kastrering kan funke like greit, og du kan da både bruke han til utstilling og avl senere. tror du skal høre med andre dyreleger for hvis han blir kastrert så kan jo han ikke stilles og heller ikke brukse i avl sånn som du hadde håpet på.

det beste hadde vell vært å følge med han av og til når han leker for å så ta han på fersken med å f.eks. sprute vann på han når han begynner å jokke (for all del ikke la han se hvor vannet kommer fra) for å se om dere kan f plukket av han denne u/vanen.

det at du kan se to klumper på penisen er jo ikke noe unormalt de skal være der, det er jo de som gjør at hannhunden henger fast i tispen når de parrer seg (kan ikke fjerne de) når disse klumpene (hevelsen) går ned igjen så vil jo peins normalt sett gå inn igjen i forhuden av seg selv. så lille Speedy har nokk hatt seg en liten hyrdestund med leken sin han, du skal ikke se vekk i fra at det gikk for han siden disse klumpene på penis var svulmet opp. :wink::(

Kastrering er siste utvei hvis du skal stille eller avle på hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Min kineser jokket på bamser å allt som var, vi ga han hormonsprøyter hoss vetten for å få roet hormonene.

Dette fungerte bra .

Sener ble han kastrert , men han markerte fremmdeles å kunne jukke på ting... sier litt om sex lysten til den hunden. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kineser jokket på bamser å allt som var, vi ga han hormonsprøyter hoss vetten for å få roet hormonene.

Dette fungerte bra .

Sener ble han kastrert , men han markerte fremmdeles å kunne jukke på ting... sier litt om sex lysten til den hunden.  8)

Det var lenge siden man har sett deg :( Har savnet din tilstede værelse her da :oops: :wink: Tror også der er andre som har det :( Er du tilbake for og bli nå eller? Har du hatt pc problemer eller noe sånn, siden det er så lang tid siden sidst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...