Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan fortelle litt om fordeler/ulemper ved å ha 2 ?


Michelle

Recommended Posts

Hei hei ! :D

Noen som kan fortelle litt om fordeler/ulemper ved å ha 2 hunder i hus ? :?

Dere skjønner at jeg er blitt halveis tilbudt en liten chihuahua-tispe til ! Hadde jo i utgangspunktet tenkt å skaffe meg en liten jente til, men hadde aldri trodd tilbudet skulle komme såpass raskt!

Før jeg bestemmer meg bil jeg gjerne høre hva dere andre har å fortelle om det å ha 2 rabagazzer i hus tihi !

Jeg takker ja til tilbud dersom jeg valpen blir korthåret ! Har nemlig lyst på en av hver, men hun som fikk de for en uke siden kan ikke se hårtype enda, så nå må jeg bare vente å se !

Så håper jeg noen av dere vil dele fordeler og ulemper eller generelt tanker rundt det å ha 2 tisper i hus - med meg ! :D

Hilsen Michelle & Askepott !!! Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, og samboeren min er student fra sommeren av! så sjelden borte mer enn et par timer hvis! Så sånn sett er det veldig bra ! Hunden er ikke mye alene, sjelden heller. Men har jo trent på å være alene da, slik at hun venner seg til dette ! Hun er veldig flink :D

Og ettersom vi er 2 er dette letter å koordinere!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm Jeg tror det går bra jeg.

Jeg har erfaring med to hann hunder. Ikke og anbefale. Det blir litt sånn anspent stemmning.

Til samme pris eller?

Var det vanskelig og ha 2 hannhunder? Vi hadde nemlig tenkt og kjøpe en til hannhund når vi skal han en hund mere, da jeg ikke ville orke og ha en tispe og en hannhund, det kan ikke være lett når tispen er i løpetid :? ?

Men trodde at 2 hannhunder kunne gå fint sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vanskelig og ha 2 hannhunder? Vi hadde nemlig tenkt og kjøpe en til hannhund når vi skal han en hund mere, da jeg ikke ville orke og ha en tispe og en hannhund, det kan ikke være lett når tispen er i løpetid :? ?