Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra NKK Bø, 21. og 22. februar


Siri

Recommended Posts

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar
Så bra, men kan jeg bare spørre dere som har øyelyst på andre NKK uts, er det vanlig at øyelyseren tar vanlig pris på disse NKK uts? For jeg innbiler meg at det vanligvis er litt billigere mens Nils (han i Bø) tar akkurat det samme <_<

Vet ikke hva som er normalt lengre jeg, men jeg betalte vel 780 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er normalt lengre jeg, men jeg betalte vel 780 nå.

Ok, jeg innbilte meg i hvertfall i fjor at han tok mer. Men hvis noen betalte 650,- på Hamar, så gjør han vel det. Jeg kan gjøre det billig på tirsdag privat, derfor jeg lurte. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg innbilte meg i hvertfall i fjor at han tok mer. Men hvis noen betalte 650,- på Hamar, så gjør han vel det. Jeg kan gjøre det billig på tirsdag privat, derfor jeg lurte. Takk for svar :banana:

Men det var en hun som var veterinær der, ikke en han.

Skikkelig dumt med den ryggen altså, for hun løper jo så fint når hun "glemmer" deg *ler*. Vi må få orden på lille ekorn der .

Jeg tror ikke hun var så ille første rundene, men dommeren hadde en tendens til å sende hundene en ekstra runde om han var usikker på CK eller ikke. Og da kom jo det selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk satt "ansikt" på 2ne (hun ER virkelig ikke en SGT altså *fnis*)

Jeg jo :banana:

- Vi herpa vel egentlig SGT-imaget skikkelig i dag vi, Belgerpia hadde til og med med seg hjemmebakte boller og kanelsnurrer :P Mon tro om vi ikke har blitt glemske og ikke husker at vi er purkete, rett og slett? :yes:

Gratulerer med alle strålende resultater! Vi skal i ilden i morgen og jammen begynner ikke nervene å gjøre seg gjeldende her. Noen som har siste panikktips til hvordan å få kontakt med en pubertal hannhund?? Hehehe.

Den slemme metoden er tynn kjettingstrup plassert helt øverst ved ørene ;)

Kritikken til Dinamor var forøvrig:

Ex. in type, a little long in body. Nice topline and neck. V.g. ang. both ends. V.g. eyes and ears. G. moover.

Ja, og resultatet var jo som nevnt 3. beste tispe med CK og res.CACIB :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er superfornøyd med dagen. Utstillingsdelen gikk greit, Ace fikk rød og 4.plass i åpen klasse tispe. I hoppringen vant hun klassen, feilfritt og 10 sekunder under standardtiden - og har dermed de opprykkene til hopp klasse 2 :banana: Film av løpet og sånt ligger i bloggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

Enzo som vi blandt annet var heia gjeng til, kom hjem med HP, Ck og ble 4. beste hanne... Spice fikk rødt og ehhh... ehrm... Dina fikk blå.

Jeg kom hjem med en hund til bare :banana: Angrer meg fortsat forbanna mye for at jeg ikke meldte på bridie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cane fikk rødsløyfa si, men ble uten CK.

Weeee, jeg fikk røøød fiiin sløyfe! :yes: To faktisk, vi var jo eneste i bruksklassen. :(

Tuuusen takk til Jeanette for at du tok han for meg, holdt jo på å dø på meg bare av å være utenfor ringen... :(

Grattis til Belger-banden ;) (og denne gangen registrerte jeg cert-sløyfen til Belgerpia OG husket gratte FØR jeg gikk derfra :P ). Og jeg fikk satt "ansikt" på 2ne (hun ER virkelig ikke en SGT altså *fnis*) OG jeg fikk hilst på vakre, søte Supra og hennes hyggelige eier ;)

Og rett som det var dukket JeanetteH opp, så da fikk jammen meg hun et "ansikt" også. Et meget blidt et siden hun leide rundt på en BIM-hund :P Grattis også til deg.

SusanneL "kræsjet" jeg med da jeg skulle gå og hun vandret rundt med både BIR og BIM, hurra :P

Keh?? Hvem var du, jeg satt jo midt i blant disse belger og kelpisdamene?? ;)

Jeg jo :banana:

- Vi herpa vel egentlig SGT-imaget skikkelig i dag vi, Belgerpia hadde til og med med seg hjemmebakte boller og kanelsnurrer :P Mon tro om vi ikke har blitt glemske og ikke husker at vi er purkete, rett og slett? :P

Haha, dere kan ikke lure noen lenger nå, SGT'er baker ikke og deler ut på utstilling, det er jeg sikker på! :D

Jeg må innrømme at jeg er superfornøyd med dagen. Utstillingsdelen gikk greit, Ace fikk rød og 4.plass i åpen klasse tispe. I hoppringen vant hun klassen, feilfritt og 10 sekunder under standardtiden - og har dermed de opprykkene til hopp klasse 2 :P Film av løpet og sånt ligger i bloggen min.

Å, jeg visste ikke at du skulle hoppe engang.. eller, ikke du, men hunden. :D Gratulerer med flott resultat!

Gratulerer alle sammen!

Enzo som vi blandt annet var heia gjeng til, kom hjem med HP, Ck og ble 4. beste hanne... Spice fikk rødt og ehhh... ehrm... Dina fikk blå.

Jeg kom hjem med en hund til bare :D Angrer meg fortsat forbanna mye for at jeg ikke meldte på bridie

Var du der også?? Uten å si hei til meg? Og hvilken hund er det??

Ja, forresten, Cane ble øyenlyst fri i dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee, jeg fikk røøød fiiin sløyfe! ;) To faktisk, vi var jo eneste i bruksklassen. :yes:

Tuuusen takk til Jeanette for at du tok han for meg, holdt jo på å dø på meg bare av å være utenfor ringen... :banana:

Syns nesten litt synd på deg :P

Bare hyggelig å stille flere hunder. Jeg er jo sånn "skap" utstiller, liker det veldig godt, men kan jo ikke viiise at jeg, som bruksmenneske syns det er veldig morro *flirer*

Ja, forresten, Cane ble øyenlyst fri i dag! :P

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

Enzo som vi blandt annet var heia gjeng til, kom hjem med HP, Ck og ble 4. beste hanne... Spice fikk rødt og ehhh... ehrm... Dina fikk blå.

Jeg kom hjem med en hund til bare :yes: Angrer meg fortsat forbanna mye for at jeg ikke meldte på bridie

Jeg så deg :banana: , og Bridie i den kule t-skjorta.

Var like før jeg sa hei, men så feiga jeg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes vi skulle hatt en tråd hvor alle MÅ legge ut et bilde av seg selv, jeg :yes: Jeg blir alltid så usikker på om jeg faktisk ser den jeg tror jeg ser, når jeg er på utstilling f.eks.. Eller så går jeg rett forbi folk, og får høre det i etterkant. Også er det sikkert mange som ikke vet hvordan jeg ser ut, og da 'risikerer' jeg å få en "hvem er du? :banana: " i fleisen, som gjør at jeg ofte feiger ut

Edit: Glemte litt hvilken tråd jeg faktisk er i, gratulerer til resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...