Gå til innhold
Hundesonen.no

Min mand har sex med vores hund


Heidi

Recommended Posts

Læste dette i en dansk avis, hvor man kan spørre om hjelp og få svar. Så ekkelt hvis dette faktisk foregår i hjemmet. Stakar hund :D

Hej Joan

Jeg er i et fast parforhold på 10. år, men har i den senere tid mistænkt min mand for at have analt samleje med vores labradorhund.

Jeg tør ikke konfrontere ham med min mistanke, da han tidligere har været voldelig, da jeg tog ham i at onanere til billeder af dyr.

Hilsen Tyren

Kære Tyr

Hvad vil du gerne have hjælp til? Skal jeg oplyse dig om zoofili, eller give dig redskaber til en ikke-voldelig snak med din mand?

Umiddelbart synes jeg, du skal gøre op med dig selv, om du kan acceptere at din mand har seksuel omgang med jeres labrador. Hvis du godt kan rumme din mand som han er, med eller uden tiltrækning til dyr, så vil din mand næppe hidse sig op, og du vil være lettet over, at I har fået talt om sagen og kommet til en forståelse.

Men viser det sig, at du ikke kan eller vil acceptere din mands tilbøjeligheder, bliver samtalen vanskeligere.

Du må tænke over, hvad du vil have ud af samtalen. Vil du bare have, at han er ærlig og siger det som det er, eller vil du have, at I skal gøre noget aktivt for at ændre situationen?

Men hvem skal ændre sig? Han kan ikke ændre sin seksualitet, kun undertrykke den, og du kan ikke pludseligt godtage misbrug af dyr. Kan man forestille sig et kompromis, hvor han kan dyrke zoofili i blade og lignende, men ikke må misbruge jeres labrador?

Hvis du ikke er til kompromis, kan du støtte dig til dyreværnsloven, hvor det pointeres at 'dyr skal behandles omsorgsfuldt og under hensyntagen til deres fysiologiske, adfærdsmæssige og sundhedsmæssige behov.' (§2)

'Ved vanrøgt, mishandling, overanstrengelse eller uforsvarlighed er straframmen op til to år'

Med hensyn til hans voldelighed synes jeg, du skal sige til ham, at du har noget på hjerte som du gerne vil tale med ham om, men du er bange for at sige det pga. hans temperamentsfulde reaktioner.

Inden du lægger emnet på banen, så få ham til at love, at han ikke hidser sig op og bliver voldelig. Sker det alligevel, forlader du ham på stedet og kommer ikke tilbage.

Jeg krydser fingre for dig!

Kærligst Joan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars hund :D Det er da ulovlig også? Æsj, så ekkelt. En voldelig mann som har sex med familiens hund? "For et drømmeforhold"

i norge er det faktisk ikke ulovlig med dyresex...

http://www.dyrebeskyttelsen.no/tema/1_dyre...g_dyresex.shtml

ble denne linken litt for lang nå? gi meg beskjed hvis noen ser at den er for lang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...