Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt fôr


WheatenMali

Recommended Posts

Har nå endelig overtalt foreldrene til at vi må bytte fôr, hundene har gått på Olivers, som jeg har vært lite fornøyd med på mine hunder, de har hatt dårlig avføring, og Oscar er tynn og de synes det er kjedelig mat. Har hørt at mange hunder synes det smaker lite, og tror det er tilfelle her og.

Så lurte på om noen har noen meninger om et annte fôr?

prisen bør helst være under 500kr., smake mye og blir glad om noen har noen erfaringer å vise til også :D

(Ingen vits i å tipse om Hill's, eukanuba og Iams, for det er fôrtyper jeg IKKE skal ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med troll?

http://www.troll-hundefor.no/

Vi har nettopp begynt med dette foret så vi har ikke så mye erfaring enda. Men buster har allerede lagt på seg (var for tynn ei stund) å pelsen har blitt mykere å ikke så tørr. Så er fornøyd så langt.(Elisa å hecky har kanskje litt mer å si om det foret enn jeg siden de har brukt det lengre). Har flere venninner som bruker troll å er kjempefornøyd.

vi betaler 360kr for 20 kg.

Anbefaler å se på hjemmesiden til troll. Der finner du og ut om det er noen forhandlere der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Robur, kjempebra for!!! det er svenskprodusert, koster ca 420 kr sekken. Det er det foret som Birko har fungert aller best på. Han får en kjempefin blank pels, han har mye energi, kroppen tar opp alle de næringsstoffene som er i foret, dessuten blir det lite avføring, og det som kommer ut har en fin konsistens og farge. Vil absolutt anbefale dette foret, helt supert!!! Har prøvd mange forskjellige fortyper, men funnet ut at det Birko fungerer best på er Robur. Det er ikke så mange steder som selger det, men vet at 4 Poter i Bærum selger det, kjempehyggelig betjening også, mitt favorittsted å handle!! :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Mera Dog holder til i fetsund, har hørt mye forskjellig om dette foret.

Men det er jo san det blir siden,forskjellig for virker jo forskjellig fra hund til hund.

Eller så har jeg posetiv erfaring med Royal Canin, dette foret har jeg brukt på min york, og boxerene får det :-) Det er jo da rase for tril begge disse rasene da.. men det har vel ikke så kjempe masse og si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...