Gå til innhold
Hundesonen.no

(N) Fossegrimen


Silje-fossegrim

Recommended Posts

De kule kattene:D Har Sphynxen samma lynne som en Siameser? Synes mye er likt mellom de 2 rasene, men så har vi bare vært Sia-eiere siden juli også:icon_redface:

Jeg trodde at de var helt nakne jeg uten hår i det hele tatt. Der lærte jeg noe nytt. Er dette en rase som fort blir frossne? Tenker på inneklima jeg. Snakker den også som Sia'en? Smører du inn kattene dine og evt hvor ofte?

Ja, mange rare spørsmål:P Men som sagt jeg har lite peiling på rasen (som med alle de andre rasene utenom Sia'en som jeg nå begynner å lære meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passet på en slik på kennelen jeg jobbet på i sommer.. Spesiell katt..! Vet ikke om jeg kan si jeg syns de er pene, men tøffe er de..!

edit: var inne på siden din og så på hunnene, og de var mye finere enn den jeg møtte i sommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt sphynx, men vært fascinert av rasen i mange år - er vel snart 10 år siden jeg møtte den første, og har møtt en hel del siden. De er vel individer som andre, men mitt inntrykk er i hvert fall at de er mindre vokale enn siameseren, enda litt blidere, ikke fullt så frenetiske og påtrengende som enkelte siamesere kan være, men likevel sosiale og lekne - veldig, veldig sjarmerende katter - helt spesielle, ikke bare utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...