12345 Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Så flott hun er ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Snuppa mi. Takk for barnevakten i dag, Marianne. Tror det var ei som kosa seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hihi, hun er virkelig et søtt bartedyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Snuppa mi. Takk for barnevakten i dag, Marianne. Tror det var ei som kosa seg. Bare hyggelig Tror det var to som kosa seg jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hadde ikke med kamera jeg heller, så tok bare bilde med mobilen: Oslo s, er da virkelig en fin plass å ligge og gumle grisehale mens man venter på banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Søte lille bartedyret Neste gang jeg ser henne har hun vel blitt kjempesvær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Søte lille bartedyret Neste gang jeg ser henne har hun vel blitt kjempesvær... Takk. Hehe ja, er vel en ørliten fare for det. Hun vokser visst hele tiden, blitt dobbelt så stor på de fire ukene jeg har hatt henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest S&P Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 For en nydelig hund! (har også lyst på en risen med tid og stunder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Takk. Hehe ja, er vel en ørliten fare for det. Hun vokser visst hele tiden, blitt dobbelt så stor på de fire ukene jeg har hatt henne. Hvor høy/tung er hun nå sånn ca? De store rasene vokser jo så fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Rekker meg snart til kneet, og veier 10,8 kg. Stoore lille jenta mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Rekker meg snart til kneet, og veier 10,8 kg. Stoore lille jenta mi. Så stor og likevel så liten! Vi måmåmå få treffe henne en dag, jeg har nemlig en frøken her som vil leke med andre krokodiller... "Storebror" er nemlig ikke kul, for han vil ikke tygge tilbake, hilsen Norma *flir* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Vi har kosa oss med bading i dag og. Lille krokodillen syns vann er veldig spennende, men tør ikke svømme helt. Men hoppe rundt og være mongo er bra, og ikke minst, plage lille T. Tingeling er ganske overbevist om at sånne bustete svarte fysaker er unødvendige og prøver å fortelle det til meg Amigo på sin side, har et mål i livet: Redde alt som flyter i vann. "Har deg!" "Hold deg fast..." "Snart trygg nå" "Der ja, nååå er du trygg!" Man kan riste og redde samtidig, fortenk: Som en god livredder, så må man passe på at folkene ikke får heteslag, det forebygges best ved at man dynker pelsen i vann, velger ut et passe varmt offer, og går bort og gjør sånn her: "Må. Redde. Pinnen!" Kahlo glemte seg litt, og flaksa etter Amigo, og vips, der ble det dypt! "IKKE le!" "Skal gi dere noe å le av, jeg..." Sliiiten liten krokodille Herlig tur, og herlig sliten valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Hun har fått Siri-bein Ellers, grattis med første svømmetak. Veldig frivillig skjønner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Hun har fått Siri-bein Ellers, grattis med første svømmetak. Veldig frivillig skjønner jeg Ja, hun ble skrekkelig langbeint plutselig. Skrekkelig frivillig og ikke så rent lite skummelt. Sånt skjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Nååmen, søteste kroko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Herlige bilder Krokodillen er søt altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Lille krokis er bare sød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Søte lille krokodillen Nesten lik sele som Blondie har hun også... Bare at Blondie sin er vanlig Puppia sele og ikke sånn vest som Kahlo har.. men den har akkurat samme rååååsa farge da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Så flotte bilder av nydelige, nydelige Kahlo og de andre hundene Jeg får ikke akkurat mindre lyst på riesen av disse bildene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Du har så søt jente Det siste bildet var så nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Noen innslag fra meg også. Noen rævva bilder jeg tok. Jeg er Kahlo. Jeg er langbeint. Og jeg kan også slappe av. Jeg går i råååååsa. For råååååsa er kewl. Jeg er søtere enn søtest. Jeg kunne nesten blitt kalt Blygen. Jeg liker å drite ut småbikkjer. Kun fordi de er teite, og liker å bli driti ut. Denne bikkja var enda teitere. Han synes det funker best med fred i verden. Fred er kjipt! Jeg går fortsatt i råsa, og det bør vise nok til at jeg helt ærlig tror på fred! Helst den grønne typen. Dere vet. Greenpeace. Hey, apropo denne fredsduden. Hva er greia med å slenge dritten sin rundt på den måten? Forsøpling! Krise! Verdensproblemer! Ai! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Der kom bildene dine og! Takk for turen. Jeg skjønner plutselig hvorfor alle sier at lille valpis er stor, når jeg ser bildet av henne sammen med Amigo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Hun kommer nok fint til å ta ham igjen om litt. Forundrer meg absolutt ikke et døyt. Svære dyret! Også så søt, sjølvsagt! Takk for tur, ja! Må selvsagt gjentas, må vite! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Jeg har et finfint bilde av deg, Amigo og Kahlo, surre deg på msn en tur endag, så kan du får godkjenne eller ikke om jeg får legge det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 Hehe. Tør man nå det? Jeg er'ke så glad i bilder av meg sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts