Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow på Ler 2. & 3. Februar


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Legger den ut litt vel tidlig, men la gå.

"Norsk spanielklubb avd. Trøndelag holder valpeshow for alle raser (unntatt Norske Harehunder) i Flå Samfunnshus på Ler, Melhus den 2.februar 2008. Dommer er Line Haugen. Påmeldingsadresse er: NSK avd. Trøndelag v/Gunda Kayar, 7525 Flornes. Påmeldingsfrist er 20.januar 2008. Påmeldingsavgift er kr. 170,- pr. valp til kontonummer 0540 0627721 . Påmelding e-post : kayar@ntebb.no . Tlf. Gunda 934 13 891 eller Elin 47839199"

Noen som kommer ?:)

Vegas stilles iallefall for siste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Når du kommer til rundkjøringen ved klett så tar du til venstre mot Melhus. Får ikke helt til å forklare da vi rota oss litt bort i fjor, men du kjører et stykke innover til du kommer til Ler Derfra blir det i år som i fjor skiltet tror jeg. Får sikkert veibeskrivelsen når jeg har meldt på, så legger den ut her da.

Dere skulle gjerne fått sitt på med oss, men har desverre ikke plass til hund da jeg skal ha med både Vegas og en terv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Legger ut veibeskrivelsen så fort jeg får den. Gleder meg forresten til å hilse på Nika :)

Det er veninna mi sin tervueren. Hu blir mest sannsynelig med for å stille selv, så det blir gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør til rundkjøringa på Klett, videre mot Melhus, bare følg motorveien rett fram til du kommer til Ler. På høyre side dukker det opp en Prix-butikk, da svinger til til venstre. Er ikke langt etter at man har svingt av (skal til venstre og opp en bakke), de står som regel og dirigerer + at det er skiltet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke kommet enda nei? Spennende ^_^

Har så god tid vet du :rolleyes: Men valpeshow er det ikke flust av, så det blir vel så Lindsay blir påmeldt ja. Har så lyst til å stille henne :barfy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Christine

Fikk mail om at showet er blitt del på to dager, sånn at folk vet det.

For de interesserte:

Vi har vært så heldig å få MANGE påmeldinger. Så mange at vi måtte dele showet på to dager. Når det er valpeshow, så er det mange valper som ikke er vant til utstillings situsjonen. Og det er mange nye utstillere også. På grunn av dette behøver en god tid på hver enkelt ekvipasje. Så både for utstillerne og dommeren er det best og ta hensyn til dette.

Lørdag den 2 feb. går gruppene: 1 (bruks,-hyrde og gjeterhunder)

-2 (pincher-, schnauser-, molosser-, og sennenhunder)

-3 (terriere)

-4/6 (dachs-, drivende-og sporhunder)

og 5(spisshunder)

søndag den 3 feb. går gruppene

-7 (stående fuglehunder)

-8 Apporterende hunder)

-9(selskapshunder)

- og 10(mynder)

Vi er iallefall påmeldt, men får se om vi kommer :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...