Gå til innhold
Hundesonen.no

Friskies Softies


Recommended Posts

Er det Ok og gi en gang i blandt som godbit? Papsen reagerte på at jeg kjøpte en liten pose av dem i en dagligvarebutikk for å bruke som godbi, han sier det er for mye salt og dårlig sammensetning.

Men det er ikke salt i, står ihvertfall ikke på ingredienser.

Så er det greit å gi eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi trener med fòr som hun spiser til vanlig..

Men sånn gobit innimellom når hun er såååå flink...

Vi har aldri hatt noe problem med det??

skulle det være noe problem da...

Synes det er en fin gobit jeg.. aldri hørt noe negatift om den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei det kan du si.. apropos rød avføring... Det gir visst godbitene til Olivers også... :oops:

Kremt, Buffy stjal 1,5 kg med gobiter som en venninne hadde med seg her.. kremt.. rød diare over ca 1 kvm av stue gulvet mitt dagen etter! (teppe!!!!)... joda.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei det kan du si.. apropos rød avføring... Det gir visst godbitene til Olivers også...  :oops:  

Kremt, Buffy stjal 1,5 kg med gobiter som en venninne hadde med seg her.. kremt.. rød diare over ca 1 kvm av stue gulvet mitt dagen etter! (teppe!!!!)... joda.. hehe

Bruker olivers godbiter iblandt, har ikke merket noe rød avføring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...Må bare spørre om noe.. Litt OT egentlig men :D Kan man bruke det vanelige fôret som de får å spise eller blir ikke treningen optimal da(sikkert helt forskjellig fra hund til hund men..9? Har hørt at man ikke skal gjøre det men.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du da? Noe som er skikkelig snadder?

Hmm.. Litt forskjellig egentlig, det jeg har for hånden. Frolics eller hvordan det nå skrives går ned. Og så sånne bittesmå bein som de selger på dyrebutikken, som jeg forøvrig deler i tre biter. En hel en er som en smule for Mona. Og en LITEN pakke koster 30 kr :) Men de digger hun :) Bare at det er så sinnsykt dyrt.. Ellers så kan jeg bruke druer, eller forskjellig frukt hun liker, eller pølse/kjøttpålegg o.l. Jeg er sånn at jeg tar en liten treningsøkt hvis jeg tilfeldigvis har noe hun liker i nærheten. Det som er dumt med frolic er at den er vanskelig å få delt opp i små nok biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med svær mongo i huset. Da trenger jeg sjelden å dele godbitene så mye.. Men for å få mer ut av pengene, ja jeg er gnien, så deler jeg feks frysetørket lever i to, og Frolic (som jeg ikke bruker) i fire.. Noe annet blir alt for smått for henne tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med svær mongo i huset. Da trenger jeg sjelden å dele godbitene så mye.. Men for å få mer ut av pengene, ja jeg er gnien, så deler jeg feks frysetørket lever i to, og Frolic (som jeg ikke bruker) i fire.. Noe annet blir alt for smått for henne tenker jeg.

Ja.. Tror jeg skal prøve sånn der Go'Biten eller hva det heter. Sånn der med tre forskjellige smaker vet du. Men den blir nok også vanskelig å dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har litt negler og bare bruker dem til å bende Go'Biten så er den lett å dele.. Men den er jo tørr, så den har en tendens til å smuldre lett om en deler den, hvertfall med kniv. Men Mona digger dem, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...