MonicaT Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Skrevet 11. Mai 2007 Hei ! Ei jeg kjenner har en hund som er like gammel som min ( snart 6 år ) og har nå parret henne ( første kull ). Jeg mener å ha lest her inne at hunden ikke bør være eldre enn 5 år ved første kull og at dette også er anbefalt av NKK. Vil hun likevel få regisert valpene ? Er det slik at jo eldre hunden er jo vanskeligere kan fødselen bli ? ( derfor man anbefaler ikke eldre enn 5 år ) Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.