Gå til innhold
Hundesonen.no

Absolute adorable abby


ellish

Recommended Posts

Nå som abby er nesten 5 uker så er det på tide å lage en tråd som bare er Abby sin! :) Er vel ikke så mye å skrive nå før vi har hentet og blitt kjent med henne, men jeg kan jo begynne litt. Abby ble født 11. Mars og kommer til oss tredje eller fjerde Mai, noe som vi gleder oss masse til! Hun bor i Odda sammen med "besteforeldrene" to tanter, mor og 4 kullsøsken!

Her er ett par bilder av henne 4 uker gammel;

post-1800-1176475555_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søt. Du gleder deg vel nå, og tiden går sakte? Men er jo ikke så lenge til mai da. Lykke til med valpen, og ventetiden. Du må legge ut flere bilder og info utover:)

Det er 1 år siden jeg ventet på valp, det året har gått utrolig fort *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! For en gangs skyld tok jeg riktig, syns jeg kjente igjen prinsessa di skjønner du :)

De er bare nusselige (men må innrømme at det er en som skiller seg ut, den nydeligste, Abby :rolleyes: )

Å tusentakk! Det var snilt sagt! :) Synes også hun er den peneste i kullet! Så vi var heldige som var så tidlig ute! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun var! :icon_confused: Er ikke det en ganske uvanlig farge på tibbe?

Det blir flere og flere svarte tibber i Norge. Etter hva jeg har hørt så er faren hennes den første svarte NUCH hunden i Norge, å han er ikke så gammel. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig hun var :icon_confused: Hvilken oppdretter/kennel kommer hun fra?

Ja, nå kan jeg tenke meg at du gleder deg :whistle: Du må huske å kose deg masse i valpetiden, for den går så alt for fort..

Har prisen på tibber faktisk gått opp til 10.000 kr?

Da jeg kjøpte Chica i 2004, kostet de 8.500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig hun var :D Hvilken oppdretter/kennel kommer hun fra?

Ja, nå kan jeg tenke meg at du gleder deg :D Du må huske å kose deg masse i valpetiden, for den går så alt for fort..

Har prisen på tibber faktisk gått opp til 10.000 kr?

Da jeg kjøpte Chica i 2004, kostet de 8.500 kr.

Hannen er fra Hill vaagen's i Stavanger og tispa's familie bor i Odda. Dette er faktisk deres første kull så de har ikke bestemt seg for kennel navn ennda. Men jeg er veldig fornøyd med dem, kunne ikke ha møt trivligere folk enn dem altså, alt skal være perfekt - dette er jo deres første kull. :D

Ja, jeg gleder meg så mye! Er ikke lenge igjen nå nei! Skal kose oss masse i valpetiden. :D

Ja, prisen på tibber har gått opp til 10.000kr nå. Når jeg kjøpte Tassen i 2001 kostet de 6000kr. Så prisen stiger visst hele tiden. :shocked: Menmen, hun er verdt det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...