Gå til innhold
Hundesonen.no

Hisset opp pitbull til å angripe eksen


mowgli

Recommended Posts

Men herregud da..Det er jo virkelig ikke bare denne mannen sin feil at hunden gjorde som den gjorde. Denne hunden må ha vært mentalt ustabil, og det er skremmende..

Jeg er av dem som ikke anser pitbullen som en farlig rase. Og mener at det som gjør enkelte individer farlige, er eieren. Men denne hunden var 8 år gammel, og hadde vært hos sin eier fra den var valp. Jeg vet jo ikke om den har blitt trent til hundekamper eller til å angripe folk, men hvis vi utelukker det, og sier at dette bare var en familiehund (hvilket jeg håper og tror at den var) så blir jeg bekymret. For denne hunden klikket rett og slett.

Ifølge avisen da..

Håper noen forsto hva jeg ville få frem..jeg skriver litt rotete, skjønner dere :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da..Det er jo virkelig ikke bare denne mannen sin feil at hunden gjorde som den gjorde. Denne hunden må ha vært mentalt ustabil, og det er skremmende..

En hund trenger ikke å være ustabil i min bok for å klikke når noen bruker eieren som slagvåpen MOT hunden. Det er vel rimelig å anta at stemningen var ganske opphetet fra før av...

Jeg mener også å se at hundens ansikt ikke er helt "som det skal være", men det kan jo være jeg som ser ting fordi jeg helst vil at historien skal være på en viss måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...