Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Det er vel for alle som vil være med? :)

I går ringte jeg til Tysvær kommune ang sandbekken. Det gjorde ingenting at vi hadde hunder med, så lenge vi vasket etter oss, noe som er en selvfølge. De sa at det hadde vært fint hvis vi hadde valgt noen dager som ikke var i skoleferien (han sa de ville vaske utav hyttene skikkelig etter oss , tilfelle det kom folk som var allergiske mot hund etter oss).

Vi har vel ikke bestemt hvor dette treffet evt skal være, men nå har jeg ihvertfall sjekket opp med sandbekken. Der har vi tilgang til mye skog, åpne maker til trening, vann som hundene og vi kan bade i, felles stue/matsal, kanoer og kajakker får vi også med. Det er en veldig fin plass, men vi må jo bli enige.

Hvis noen evt trenger å bli hentet i Haugesund, kan jeg kanskje få fikset det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel for alle som vil være med? :blink:

I går ringte jeg til Tysvær kommune ang sandbekken. Det gjorde ingenting at vi hadde hunder med, så lenge vi vasket etter oss, noe som er en selvfølge. De sa at det hadde vært fint hvis vi hadde valgt noen dager som ikke var i skoleferien (han sa de ville vaske utav hyttene skikkelig etter oss , tilfelle det kom folk som var allergiske mot hund etter oss).

Vi har vel ikke bestemt hvor dette treffet evt skal være, men nå har jeg ihvertfall sjekket opp med sandbekken. Der har vi tilgang til mye skog, åpne maker til trening, vann som hundene og vi kan bade i, felles stue/matsal, kanoer og kajakker får vi også med. Det er en veldig fin plass, men vi må jo bli enige.

Hvis noen evt trenger å bli hentet i Haugesund, kan jeg kanskje få fikset det :)

Det hørtes kjempeflott ut, med store områder og trene/leke på! Har de noen nettside jeg kan se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe slikt må jo nesten holdes i skoleferien ellers blir det jo vanskelig for de fleste å komme. Jeg kunne tenkt meg til å være med om det passer inn med både ferie (og penger seff :ahappy: ). Silje har jo tross alt lovet meg grilling :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg og mine kommer da... Hvis det går bra at jeg har med 3 halv ville borzoier?

Har ikke peiling på når det passer får meg, så jeg blir med på alt, for bare si ifra at jeg må ha fri da og da...

Mali; Sikker på at du får lov :whistle: Neida, vi skal nok klare å presse deg inn et sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det dannes en liten komitee som kan ta framdrift i prosjektet?

Komme opp med datoforslag, pris, ideer til program o.l?

Det tror jeg kan være lurt. Da blir det mer orden, og det blir enklere å gjennomføre. Er jo mye som må planlegges :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskråke :closedeyes: . Jeg ble jo nysgjerrig på plassen som er nevnt som alternativ, og var inne og kikket på prisene. Det er 28 overnattingsplasser der, og prisen er 3000 for hele anlegget (inkludert kanoer og slikt) pr døgn. Så hvis vi fyller opp de plassene blir det rett under 550 i overnatting pr pers for f.eks 5 dager. Dette høres jo slettes ikke ille ut i det hele tatt. Og etter det jeg kan lese så er ikke juli en populær mnd for dem. Da er mai, juni og august verre med siden de er typiske leirskolemåneder. Så da vil jeg gjette på at det ikke er noe problem å leie det anlegget noen dager i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det dannes en liten komitee som kan ta framdrift i prosjektet?

Komme opp med datoforslag, pris, ideer til program o.l?

Sikkert ikke så dumt. Jeg er ikke verdens mest organiserte og effektive person, men kan godt være med hvis det er sånn at vi kan treffes og snakkes om det. I motsetning til å researche helt på egenhånd liksom. :whistle:

Edit: Treeege meg og skrive svar.

Men atte.. 3000 delt på 28 = 500? :ahappy:

Edit2: Haha, vi skulle kanskje være der mer enn èn dag ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke så dumt. Jeg er ikke verdens mest organiserte og effektive person, men kan godt være med hvis det er sånn at vi kan treffes og snakkes om det. I motsetning til å researche helt på egenhånd liksom. :whistle:

Edit: Treeege meg og skrive svar.

Men atte.. 3000 delt på 28 = 500? :ahappy:

Edit2: Haha, vi skulle kanskje være der mer enn èn dag ja! :)

:Laugh: Ble litt feil det der ja hehe. Men jeg kan også være med i en komite, så lenge vi ikke trenger alle å treffes på privaten for det blir litt langt å reise hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...