Gå til innhold
Hundesonen.no

....


HegeK

Recommended Posts

Jeg vil også kikke på! Har lyst å sikle litt på Boston terrierene. Når var dette her?

Og hvor er Nærland?

Det er siste helgen i juli... Nærland er litt lenger sør for Orre. Faktisk rett ved den ene stranden jeg bruker å gå på... Skal se om jeg finner ett kart...

Edit: Her er veien fra Orre Kirke til Nærland. Men viss du skriver inn din gate og "Nærlandsheimen" finner den din rute. Det kommer da opp noen valg, velg Nærlandsheimen (Sykehus) Hå Kommune :icon_redface:

Nå reiser jeg til Finnøy på en liten ferie :lol:

Det er fredag 28.juli, lørdag 29.juli og søndag 30 juli.

Det er i Nærlandsparken. Alt jeg vet :icon_redface: Kommer med fly, lander på sola og derfra er det ca 30 min å kjøre. Så i nærheten av stavanger et sted :P

Jeg ville sagt et lite stykke utenfor Stavanger jeg, men det er velø alt etter øyet som ser ;) For oss som bor her blir det jo litt annderledels :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne utstillingen i regi av?

Finnes det en nettside hvor man kan lese mer, f.eks tider for diverse ting?

Det er bare for miniatyrene :icon_redface: Det er hovedutstillingen og rasespesialene til NMK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille Fernando ALLE dagene, gruer meg jeg? NEIDA.... *gulp*

Og for det andre, jeg aner ikke hvor det er. ( Har hvert i Orre hallen da, men jeg gidder jo ikke kjøre ut der hver dag fram og tilbake... Årh.. (Måtte få ut litt frustrasjon)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...