Gå til innhold
Hundesonen.no

....

HegeK

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil også kikke på! Har lyst å sikle litt på Boston terrierene. Når var dette her?

Og hvor er Nærland?

Skrevet

Det er fredag 28.juli, lørdag 29.juli og søndag 30 juli.

Det er i Nærlandsparken. Alt jeg vet :icon_redface: Kommer med fly, lander på sola og derfra er det ca 30 min å kjøre. Så i nærheten av stavanger et sted :icon_redface:

Skrevet

Jeg vil også kikke på! Har lyst å sikle litt på Boston terrierene. Når var dette her?

Og hvor er Nærland?

Det er siste helgen i juli... Nærland er litt lenger sør for Orre. Faktisk rett ved den ene stranden jeg bruker å gå på... Skal se om jeg finner ett kart...

Edit: Her er veien fra Orre Kirke til Nærland. Men viss du skriver inn din gate og "Nærlandsheimen" finner den din rute. Det kommer da opp noen valg, velg Nærlandsheimen (Sykehus) Hå Kommune :icon_redface:

Nå reiser jeg til Finnøy på en liten ferie :lol:

Det er fredag 28.juli, lørdag 29.juli og søndag 30 juli.

Det er i Nærlandsparken. Alt jeg vet :icon_redface: Kommer med fly, lander på sola og derfra er det ca 30 min å kjøre. Så i nærheten av stavanger et sted :P

Jeg ville sagt et lite stykke utenfor Stavanger jeg, men det er velø alt etter øyet som ser ;) For oss som bor her blir det jo litt annderledels :mellow:

Skrevet

Hvem er denne utstillingen i regi av?

Finnes det en nettside hvor man kan lese mer, f.eks tider for diverse ting?

Skrevet

Hvem er denne utstillingen i regi av?

Finnes det en nettside hvor man kan lese mer, f.eks tider for diverse ting?

Det er bare for miniatyrene :icon_redface: Det er hovedutstillingen og rasespesialene til NMK.

Skrevet

Jeg skal innom å titte en av dagene, Fernando tror jeg skal stilles.

Har da selvsagt med kameraet. :icon_redface:

Skrevet

får nok ikke tid til det.. :/ men kunne gjerne stillt! Timon har jo blitt så flink.. men men! blir nok en stund til vi skal stille!

Skrevet

Jeg skal stille Fernando ALLE dagene, gruer meg jeg? NEIDA.... *gulp*

Og for det andre, jeg aner ikke hvor det er. ( Har hvert i Orre hallen da, men jeg gidder jo ikke kjøre ut der hver dag fram og tilbake... Årh.. (Måtte få ut litt frustrasjon)..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Min golden (jakt) røyter bare to ganger i året, men de vanlige goldene jeg vokste opp med røyta helt sykt mye😅 Ellers er de veldig fine hunder, så lenge de får brukt hodet nok. 
    • Jeg har min med på trening i all slags vær, og da kan det fort bli timer i bilen. Men ved å parkere i skyggen (hvis mulig), silvershade duk og alle vinduer åpne pluss glippe på bagasjerommet (med krok) så er det alltid behagelig i bilen, selv i 30 varmegrader. 
    • Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...