Gå til innhold
Hundesonen.no

LEker til hund?


Recommended Posts

det jeg har best erfaringer md er pipeleker, men de egner seg best til trening.

tauknuter osv er også supert. draleker osv. Kong er jo ofte populært. Baller osv. <nesten bare fantasien som stopper når det kommer til leker :( Tomflasker er også gøy ifølge ask, og visst du vil ha to fluer i en smekk putter du godbiter oppi, å blir det hjernetrimm også. Plastflasker selfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå veit jeg ikke om du har drakamp eller kaster lekene, men jeg har da noen (billige) tips:

Ta noen tøyremser og knyt dem sammen med enda en tøyremse eller to. Fungerer flott både til drakamp og å hente/bære på.

Klut/oppvaskfille til drakamp.

Oppvaskbørste, fungerer vel best å kaste/la hunden bære på.

Hva som helst som kan kastes eller bæres på, om det er det hunden liker (melkekartonger, aviser, hansker (fungerer til drakamp også) osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ring jeg kjøpte til rex med engang vi fikk han (greit den var litt for stor for en valp :))

og den har han gnagd så mye på hele tiden, pga det har klødd i tenna når de vokste. Og den er ennå like populær. Han gjør nesten alt for å få den om jeg holder den.

Mulig det ikke er en fin leke til din, men den er hvertfall holdbar, kan kaste, dra, (litt synd den ikke flyter)

i55791383_25523_3.jpg

ellers så er det så utrolig mye man kan kjøpe. baller, kong, alt mulig draleker, pipeleker (faller også veldig i smak her, men er litt slitsomt å høre på når han setter igang).

Sett på rex at han liker spes leker som lager veldig lyd. Han "knasker" på store flasker, og om han får det til så lager den sånn klikkelyd, og det ser ut som om han liker det :(

Så kanskje leker som knitrer eller lager lyder er noe ?!

se her så ligger det bilder av noen av lekene til rex ;)

http://www.piczo.com/rexbc?g=10378557&cr=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Han leker med alt så nå vil jeg kjøpe inn nye leker:)

sett gjerne inn bilder eller linker av/med leken

Litt seint ute, kanskje. Men jeg svarer likevel;

Vet ikke hvordan leker du mener, men vi har en fin en som Mira kan bryne seg litt på hvertfall. Putter godbiter inn i hullet og kan stille det i forskjellig "åpning" så man bestemmer hvor mye som kommer ut. Også må hunden rulle den framover med snuta og da detter det godbitet ut. Mira liker den godt :icon_redface:

http://glefs.net/Godbitball.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn melkemaskingummi er utroolig bra! Så slitesterkt at det så og si ikke er riper i gummien engang. Får kjøpt det på felleskjøpet. Men det er dyrt. En pakke med 4 stykk ligger på en 400 kr. Ellers liker Hera sånn gummiand. Men den klarte hun desverre å rive istykker.

Her er spengummien:

Hera2.jpg

Og her anda:

heraleker3.jpg

Ellers liker hun godt tauknuter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn melkemaskingummi er utroolig bra! Så slitesterkt at det så og si ikke er riper i gummien engang. Får kjøpt det på felleskjøpet. Men det er dyrt. En pakke med 4 stykk ligger på en 400 kr. Ellers liker Hera sånn gummiand. Men den klarte hun desverre å rive istykker.

Her er spengummien:

*klipt vekk bildene

Ellers liker hun godt tauknuter.

Den anda var godt likt her også, men den går så fort i stykker :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...