Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur


Ingvild

Hvor lang tur går du med hunden din hver dag? (i gjennomsnitt)  

5 stemmer

  1. 1.

    • En time
      1
    • To timer
      1
    • En og en halv time
      2
    • En halvtime
      1
    • Lengre
      0


Recommended Posts

Hvor lenge går du tur med hunden hver dag, og hvilken rase er dette?

Hos oss er det litt forskjellig fra dag til dag.. I dag for eksempel er jeg forkjøla og ute er det skøytebane, så derfor ble det ingen lang tur i dag, men heller litt hjernetrim. Men sånn vanligvis er det vel 1-2 timer. Går gjerne en tjue minutters tur, også slipper jeg fri Tinka på et område nedpå her. Og der kan vi være fra ti minutter til en halvtime.. Før vi går hjem igjen. Har faste løyper egentlig. En som tar en og en halv time, en som tar en time, en som tar to timer og en som tar tre kvarter. Så da ser jeg på klokka før jeg begynner å gå, og så bestemmer jeg meg for hvilken løype vi skal gå..

I helgene blir turene som oftest lengre, to til tre timer.

Har forresten en labrador på et år, for de som måtte lure, hehe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden på vore ture varierer mye. Men han får ikke under 1 time om dagen. Han kommer ut om morgenen og førte tur tar ca 15 min.

Så komemr han på eftermiddags tur og den varer ca 1 time. Om kvelden varierer det mye, det kommer an på hvor mye vi gider, men minste turen på kvelden varer i en halv time.

Så alt i alt er vi vel ute på tur 1 - 1.5 timer om dagen. Men ofte mere.

Men jeg bruker hans eftermiddags tur på og leke med han, kaste ball og sånn så han får brugt all den energi han har.

Men hvis det stod til han så var han ute hele døgnet og leke :)

Han elsker og være ute :D

Hunden er schæfer og er 1 år om 8 dage :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm Kine hvor lenge går du på tur med Speedy ? Holder en time om dagen for en liten Chi`?

Klems Michelle (& snart Askepott)

hehe..vi går nok ikke så lenge i uke dagene.. om morningen går vi en liten runde på ti min.. (har ik tid til mer) så når jeg kommer hjem om dagen går vi i 15 - 20 min.. avog til mindre hvis været er for ******.. da nekter speedy, og setter seg pladask på rumpa.. og utpå kvelden går vi ca en halvtimes tid.. og er uteenfor i 5 ti min før vi legger oss.. i helgene går vi gjerne en time i slengen.. men en time for oss er sikkert ett kvarter for andre fordi speedy liker ikke gå i båndet sitt enda og det kreves tålmodighet for å gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...