Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig er de her


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Hei

Her er en oppdatering og nye bilder av de små knøttene. Desverre mått vi avlive den ene hannvalpen hos vetrinæren i går .Han hadde feil i nervesystemet og kunne ikke kordinere. Så derfor klarte han ikke ikke å patte på moren. Men la godt på seg av morsmelkerstattning. Men som vetrinæren sa at denne kom ikke til å leve lenge med den feilen :D Så det var en trist dag i går. Men nå skal jeg glede meg over de 8 andre smånukene for de legger på seg som juling. :)

arwenvalper3dager2.jpg

Arwenvalper3dager1.jpg

arwenvalper3dagerhannhund5.jpg

arwenvalper3dager3.jpg

arwenvalper3dagerhannhund.jpg

Se hjerte i hodet;)

Er de ikke fine da.. Er så stolte av de.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gratulere deg her også :P de ser kjempeflotte ut Kristin! Jeg skal ta meg en tur etterhvert å se på nurkene :icon_redface:

Borzoi:skal du være hos Kristin den helga det er utstilling der(Tanem)? Da må jeg og Ike få hilse på deg og Serchaj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gratulere deg her også :P de ser kjempeflotte ut Kristin! Jeg skal ta meg en tur etterhvert å se på nurkene :icon_redface:

Borzoi:skal du være hos Kristin den helga det er utstilling der(Tanem)? Da må jeg og Ike få hilse på deg og Serchaj :P

Jepp jeg skal bo hos Kristin da, men Serchaj blir ikke med... Ja da for jeg hilsa på deg og Ike da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd med tassen som ikke klarte seg, men de andre så jo fine ut :icon_redface: syntes den med hjerteform var skjønn jeg :P

få inn love eller noe i kennelnavnet dens :P hehe, det hadde gjort seg når den hadde hjerte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så trist å miste de søte små... Mistet selv en av tre da han var 6 uker, og det var så tungt... Men kos deg masse med de resterende 8, de er helt nydelige! Har ikke så rent lite lyst til å ha valper her jeg også :icon_redface:

Edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommin så nudelige da!!!

Utrolig morsomme tegninger på dem.

Gleder meg til å se bilder av dem når de blir litt større.

Hvor mange er lovt bort?? Hvem??

Hei sann jeg er så stolte av barna at. Og mamman tar det strålende til å være hennes første kull.

Så dette går så bra så bra.

Det er noen som er bestilte ja, men hvem blir ikke avgjort før de er 6-7 uker. Men kan si at hannhunden er værtfall bortbestilt. Det var han så og si før han ble født:)

Men har ennå igjenn noen tisper som ikke er bortbestilte ennå.

Det var det for denne gang. I morra drar jeg for å holde handlerkurs i Tromsø og gleder meg veldig til det:)

Så da får jeg ikke se småbarna før på Mandagen igjenn... Men de er jo i trygge hender hos Jørgen da.

Dere får ha en flott helg alle sammen. Og ja det blir mange flere bilder fremover ettersom de vokser, så følg med :D

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige de var, syns spesielt de lysegrå er bare kjempe fin :D

En nabo av oss har Whippet og snillere hund skal man lete lenge etter...! Den er bare så rolig og bjeffer aldri, en drømme hund :D

Leit med den ene valpen, men du får ha lykke til med de resterende :D

Oi nå ble ikke jeg særlig nysgjerrig!!!

Hvor kommer den whippeten fra? og hvor bor dere?

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder av valpene:)

I dag har det vært klo klipp og ormkur.

De har vokst seg store og sterke den største er nå 1000g og alt går så fredfylt og fint for seg.

tispe20VII.jpg

tispe20VI.jpg

tispe20V.jpg

tispe20IV.jpg

tispe20III.jpg

tispe20I.jpg

hanne20I.jpg

girl2.jpg

Dette var en kort oppdatering over valpene våres håper dere nyter bildene.

Klem

Stolt "bestemor"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...