Yakine Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Var som sagt hos mamma, ene broren min er hjemme med familien, så jeg og Atheo dro for å kose oss sammen med dem! Her er noen bilder, ikke bare av Atheo da... Marcus, ene tanteungen min, påvei ned "bakken" Her er han nede! Broren min på vei ned med jetski! Sjekk den stilen! B) Roger med Mathea, lille tanteprinsessa! Så gikk jeg og mamma oss en liten tur alene med Atheo! Skjønningen min! Hva gjør de her tro? Ikke noe feil med innkallinga nei! Så tilslutt et bilde av oss to raringer da!
Caroline Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Nååå, det så skikkelig koselig ut *misunne* Hadde jeg fått med meg noen ut hadde jeg kanskje giddet å ake jeg og, men det blir litt stusselig med bare meg og Brynjar da <_<
Yakine Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Nååå, det så skikkelig koselig ut *misunne* Hadde jeg fått med meg noen ut hadde jeg kanskje giddet å ake jeg og, men det blir litt stusselig med bare meg og Brynjar da <_< Det var skikkelig kos og! Ta med deg lillegutt over fjorden en tur da vettu
Jeampi Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 nyyydelig bilder! Ungene på bildene var bare helt herlige! *klemmepåh*
Yakine Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Så koselig da! Likte lua di! Hehe... Dersom du trodde det var en barnelue, så har du helt rett... Mamma skulle gi den bort til et søskenbarn av meg, men jeg tok den og satte den på hodet; der passan!
Calina Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Så koselige bilder! Jeg fikk skikkelig lyst til å grille jeg og! hehe
Marianne Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Herregud, han blir jo bare mer og mer vakker!
Yakine Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Så koselige bilder! Jeg fikk skikkelig lyst til å grille jeg og! hehe Var ganske kaldt da, men kjempekoslig!
Yakine Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 nyyydelig bilder! Ungene på bildene var bare helt herlige! *klemmepåh* De smelter hjertet til tante gang på gang!!
Yakine Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Herregud, han blir jo bare mer og mer vakker!
Djervekvinnen Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Kjempefine bilder! Så veldig koselig ut! Det er så kjekt å kose seg i sola ute! Veldig flott voffs!!
Toya Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 søte små nurk atheo er blitt stooor... ojsann... og pen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar