Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside

Benedicte

Recommended Posts

http://home.no.net/benzzil

Det er ennå masse som skal fikses på :( (f.eks skal vinduene tettere, med ramme rundt osv).

Litt kjedelig design da, men. Også skal jeg skaffe meg domene snart. Linkene funker ikke helt (på buttonsene linker mange til de samme sidene). Det er også ikke alle sidene på galleri som har farget scroll.

Kom gjerne med kritikk!

Skriv gjerne i gjesteboken!

edit: hvordan er siden hos dere? Nå er den jo tilpasset min skjermløsning 1024 x768, internet explorer, og min skriftstørrelse :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

håper ikke du blir lei deg nå, men.. hehe.

du kan ikke ha sort skrift på blå bakgrunn..

brenner hull i øyene mine nå.. blodet renner ned i tastaturet og pc'en kortslutter.

nei, men.. sant.. :)

Du må ha kontraster.

vil du ha blått, må du feks. ha hvit skrift.

jeg ville forøvrig tatt en litt mer "nøytral" og ikke så "skrikende" farge, der du skal ha tekst.

du må tenke litt på om det er innholdet, eller selve layout som skal stjele fokus til dine besøkende.

ps. ellers må jeg si jeg er imponert over layouten din, da den er brukervennelig og jeg ser du bruker iframes.

håper ikke jeg trakket deg på tærene nå altså, hehe.. for all del, min første hjemmeside var mye dårligere enn din! jeg har lest mye om tilrettelegging for svaksynte, o.l. samt "web colors", etc.

det er så utrolig mye å lese om det å lage grafisk brukergrensesnitt.. men det er sånn som du lærer etter hvert.

jeg tror siden din blir veldig fin, med litt mer arbeid.. ikke så mye som skal til :-)

ps. du er flink med kamera, ser jeg.. :)

flink jente, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Olavxxx :innocent:

Tusen takk for kritikk ;) Men er sidene mine blå? Trodde bakgrunnen var hvit jeg :P

I menyen til venstre er bakgrunden KNALL blå, vanskelig å lese hvasom står...

Ellers er den hvit, ja...

BTW: pen side, kjempeforbedring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I menyen til venstre er bakgrunden KNALL blå, vanskelig å lese hvasom står...

Ellers er den hvit, ja...

BTW: pen side, kjempeforbedring...

Er den? Ikke hos meg. Men så har jeg internet explorer, vet ikke hva du bruker.

*klør seg i hodet og lurer på hvordan dette skal fikses*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den? Ikke hos meg. Men så har jeg internet explorer, vet ikke hva du bruker.

Jeg og olavxxx bruker firefox...

hvorfor å hvordan skal ikke jeg si deg, men fixes må det.. er over 100millioner FireFox brukere i verden... :innocent:

( er det slik i FireFox så er det ganske sikkert slik i Opera også, å der er det også mange brukere... )

Explorer lever i sin egen verden når det kommer til å vise sider har jeg inntrykk av.. ;)

Ingen av sidene jeg lager vises likt i FireFox og Explorer... (nesten ingen.)

Må sikker tvinge bakgrundsfargen, eller om det er kodet feil/dobbelt, så det kommer annen farge i FireFox...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
    • Et enkelt nettsøk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers så er det flere som har lignende produkter, jeg kjøpte noen veldig gode for noen år siden, men husker ikke merke nå. Var ikke K9.
    • Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms 😨 Det perfekte snæck. Smakelighet på høyde med favoritt råfor, men i en konsistens som kan skjæres med ostehøvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bæng for the bucks - verdi per kalori - som belønning. Rene råvarer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snæck av en konsistens som ikke klæsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. Lå to pølser igjen i hylla på K9 Hundesenter i dag. Jeg kjøpte den ene. Tomt.  You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belønning. Alt annet er enten for tørt og for lav verdi, og feil form, eller for klæssete og ekkelt og uhygienisk å fare rundt hjemmefra med.   K9 Nomnoms er (var? 💔) den P E R F E K T E treningsgodbit.    Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe på K9 for å få de til å produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belønninger av samme kvalitet. Enten må vi nå ned på belønningsverdi, eller jeg må begynne klæsse med å ha Vom og kjøleelementer i lommene K9 Nom Noms  produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund.  Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for å få produsert mer av det der 🥺    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...