Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside

Benedicte

Recommended Posts

http://home.no.net/benzzil

Det er ennå masse som skal fikses på :( (f.eks skal vinduene tettere, med ramme rundt osv).

Litt kjedelig design da, men. Også skal jeg skaffe meg domene snart. Linkene funker ikke helt (på buttonsene linker mange til de samme sidene). Det er også ikke alle sidene på galleri som har farget scroll.

Kom gjerne med kritikk!

Skriv gjerne i gjesteboken!

edit: hvordan er siden hos dere? Nå er den jo tilpasset min skjermløsning 1024 x768, internet explorer, og min skriftstørrelse :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

håper ikke du blir lei deg nå, men.. hehe.

du kan ikke ha sort skrift på blå bakgrunn..

brenner hull i øyene mine nå.. blodet renner ned i tastaturet og pc'en kortslutter.

nei, men.. sant.. :)

Du må ha kontraster.

vil du ha blått, må du feks. ha hvit skrift.

jeg ville forøvrig tatt en litt mer "nøytral" og ikke så "skrikende" farge, der du skal ha tekst.

du må tenke litt på om det er innholdet, eller selve layout som skal stjele fokus til dine besøkende.

ps. ellers må jeg si jeg er imponert over layouten din, da den er brukervennelig og jeg ser du bruker iframes.

håper ikke jeg trakket deg på tærene nå altså, hehe.. for all del, min første hjemmeside var mye dårligere enn din! jeg har lest mye om tilrettelegging for svaksynte, o.l. samt "web colors", etc.

det er så utrolig mye å lese om det å lage grafisk brukergrensesnitt.. men det er sånn som du lærer etter hvert.

jeg tror siden din blir veldig fin, med litt mer arbeid.. ikke så mye som skal til :-)

ps. du er flink med kamera, ser jeg.. :)

flink jente, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Olavxxx :innocent:

Tusen takk for kritikk ;) Men er sidene mine blå? Trodde bakgrunnen var hvit jeg :P

I menyen til venstre er bakgrunden KNALL blå, vanskelig å lese hvasom står...

Ellers er den hvit, ja...

BTW: pen side, kjempeforbedring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I menyen til venstre er bakgrunden KNALL blå, vanskelig å lese hvasom står...

Ellers er den hvit, ja...

BTW: pen side, kjempeforbedring...

Er den? Ikke hos meg. Men så har jeg internet explorer, vet ikke hva du bruker.

*klør seg i hodet og lurer på hvordan dette skal fikses*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den? Ikke hos meg. Men så har jeg internet explorer, vet ikke hva du bruker.

Jeg og olavxxx bruker firefox...

hvorfor å hvordan skal ikke jeg si deg, men fixes må det.. er over 100millioner FireFox brukere i verden... :innocent:

( er det slik i FireFox så er det ganske sikkert slik i Opera også, å der er det også mange brukere... )

Explorer lever i sin egen verden når det kommer til å vise sider har jeg inntrykk av.. ;)

Ingen av sidene jeg lager vises likt i FireFox og Explorer... (nesten ingen.)

Må sikker tvinge bakgrundsfargen, eller om det er kodet feil/dobbelt, så det kommer annen farge i FireFox...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...