bitteliten Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Skrevet 9. Mars 2006 Hjemmesiden min består omtrent bare av div-hundebilder. Ta gjerne en tur innom. sauen
Tine Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Skrevet 9. Mars 2006 Kjempe fin side da men du kan du ha mange bilder der du har hjemmeside?
bitteliten Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2006 Kjempe fin side da men du kan du ha mange bilder der du har hjemmeside? Jeg har opp til 500mb, på siden min. Så jeg kan ha mye bilder. Har bare brukt en liten del av den. som regel når man bestiller hotell så kan man velge hvilken str man ønsker.
Basse Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Fin side Mange flotte bilder og titte på! Du er en flink fotograf! Tips: ^ På noen av sidene er det vanskelig og se hva det står på linkene i forhold til bakgrunnen. ^ Dette er kanskje bare meg, men jeg er ikke så glad i den fargen som er "standard" for linker, enkelte steder på siden din syns jeg ikke den passer helt inn med bakgrunnen. ^ Et tips som ofte går igjen er samme bakgrunn på alle sidene, men jeg vet ikke helt med din side... Det gjorde meg ingenting at bakgrunnene var forskjellig ^ Synd at man får se at bildet i bakgrunnen "kommer igjen" bortover dersom man har litt stor skjerm, men dette er mest sansynlig ikke noe du kan gjøre så mye med. Jeg tror jeg la igjen hilsen i gjesteboken din...
bitteliten Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Fin side Mange flotte bilder og titte på! Du er en flink fotograf! Tips: ^ På noen av sidene er det vanskelig og se hva det står på linkene i forhold til bakgrunnen. ^ Dette er kanskje bare meg, men jeg er ikke så glad i den fargen som er "standard" for linker, enkelte steder på siden din syns jeg ikke den passer helt inn med bakgrunnen. ^ Et tips som ofte går igjen er samme bakgrunn på alle sidene, men jeg vet ikke helt med din side... Det gjorde meg ingenting at bakgrunnene var forskjellig ^ Synd at man får se at bildet i bakgrunnen "kommer igjen" bortover dersom man har litt stor skjerm, men dette er mest sansynlig ikke noe du kan gjøre så mye med. Jeg tror jeg la igjen hilsen i gjesteboken din... Tusen takk for skryt , gode råd og hilsen. Skal prøve å gjøre noe med fargen på linkene
bitteliten Skrevet 28. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2006 Hjemmesiden min består omtrent bare av div-hundebilder. Ta gjerne en tur innom. sauen Siden er gjort om litt og det har kommet mange nye bilder
bitteliten Skrevet 28. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2006 Siden er gjort om litt og det har kommet mange nye bilder Laget ny layout. noe mangler enda men jeg jobber med det. Min Hjemmeside mvh Laila S
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar