Kine Helen Skrevet 8. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2006 Sakset fra ett annet forum jeg er på: Var i utlandet i helgen å så et innledende program om Crufts som starter i morra og går ut søndag. Ville bare informere om at de som stillte ut sin Chi i Ølen i år fikk hunden sin dømt av en av de mest kjente dommerne innen utstillingsverdenen! Kane er en av dommerne som har dømt oftest i det store showet og kan definitivt sakene sine, han var VIP gjest på dette programmet og fortalte hvordan Crufts er satt opp og hvordan man kan finne den beste i en ring med kanskje hundre hunder av samme rase. Det var virkelig lærerikt og jeg anbefaler alle å prøve å få dette med deg over internett tv! Min Casper fikk Cert og HP av denne dommeren:) litt stolt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 8. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2006 Sakset fra ett annet forum jeg er på: Min Casper fikk Cert og HP av denne dommeren:) litt stolt ja:) Så bra Visste ikke at de hadde en så bra dommer på ølen utstillingen Den er jo ikke så stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 8. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2006 heyhey knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 Så stilig!! Da er det jo ekstra morro at det gikk så bra med lille sjønningen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 så morro grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Så morsomt at det var en kjent dommer! Da føler man vel at Certet er helt fortjent.. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar