Gå til innhold
Hundesonen.no

God reklame!

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

REMA 1000! :) digger de reklamene.

åsså den dere fk reklmamen , serlig med de dyra som synger! B)

å så liker jeg også LØRDAGSPIZZA og ica reklamene :)

Skrevet

den fra coop når den ungen skal spise suppe:P

og når han fyren har fått kjønns sykdom og ikke tør å si det til legen (rema 1000)

Skrevet

Den aller beste reklamen jeg har sett noen sinne er Bruk belte reklamen til Trygg trafikk(?). De som kræsjer i treet og sjelen sitter fast i beltet og går inn i kroppen igjen. Den er helt utrolig!!

Ellers er rema 1000 og ICA reklamene gode. Og Tine har også gode reklamer.

Skrevet

Den aller beste reklamen jeg har sett noen sinne er Bruk belte reklamen til Trygg trafikk(?). De som kræsjer i treet og sjelen sitter fast i beltet og går inn i kroppen igjen. Den er helt utrolig!!

Ja den fikk jeg gåsehud av! En reklame som virkelig fikk en til å tenke

Skrevet

Akkurat nå digger jeg MENTHOS reklamen.!

Plystrer med så buster spretter opp å kikker på tvn, alle dyrenen...

du du du du, du du du du, du du duuu duuu..... :) :) banana

Skrevet

Elsker den med vingummi bjørnene som gir energi jeg! men klarer ikke huske hva den heter!

Skrevet

Likte seigmann reklamene!

"Appelsinhud? Nei, fysj a' meg!"

"Kameraten din sa det var greit!"

Rema 1000 reklamene er ikke så verst.

Finn.no -

"Trommesettet?"

Lotto!

"Nei det var synd..."

Kommer ikke på flere nå. :)

Skrevet

Mentos reklamen no no no no nononono nono theres no sugar :)

Å så syns jeg trygg trafikk sin var bra. Lottoreklamen med hun gamle dama på alershjemmet. Generelt så liker jeg reklamer med litt humor i. Å så liker jeg den med ungen som sier sitt første ord : fiskepinner hehe. Den vinner kun på sjarmpoeng fra ungen sin side da :)

Skrevet

Lottoreklamen med den gamle dama og sure pleieren

Bilbelte-reklamen der de dør, mens personen med belte "holdes igjen"

Lørdsgspizza :)

VG, med hu skravlekjerringa

Skrevet

VG, med hu skravlekjerringa

Hu plager meg! Sikker på de har laget den bare for å plage, og jeg er attpåtil bergenser og vant til folk som skravler.

Liker:

-Bilbeltereklamen (det bilde som står langs veiene her og der er så sterkt, sånn egentlig)

-Aker (?) Knekt verre nøtter før.... (lastet ned og står på repeat her om dagen)

-Lørdagsgrandis

-Har vi ikke sett (Finn)

-Lottoreklamen med gamle damen

Skrevet

Jeg ler så jeg griner av "prekas" reklamen til Vg - det er så typisk gammel sladrekjerring. Ellers elsker jeg den reklamen som gikk fra IF for en stund siden med de to damene og rundkjøringen :) Humrer også godt her når jeg ser trøbbel i tårnet reklamen :) Rema 1000 har gode reklamefolk!

Skrevet

"Nei, nå er je så tørr i munnen at jeg hadde itte klart å spøtta på dæ om je ville engang!"

Elsker den replikken der!! :)

Skrevet

Min nye favoritt er vg rekalmen med vivi haug... er man født i fredrikstad så er man derfra nemlig..

" jæ er så tørr i kjeften etter å ha preka så mye at jeg kun'ente spøtta på dæ om jæ ville det.." :):):)

Skrevet

Jeg liker også den VGreklamen men hun dama som skravler så mye. Ellers så synes jeg den nye reklamen til bladet Camille er litt morsom for den gjør narr av de som vil ha seg så liten hund som mulig.

Skrevet

Blenda reklamen, eller hva det er, "Må jeg sitte her i hele evigheten da?" Den er så skjønn.. Også liker jeg av en eller annen grunn Mills stripete.. "ost! nei.. kaviar.. nei.. ost!" Tihi.. Bilbelte reklamen er herlig,den er virkelig bra, også han mannen som spør om noen vet hvor han bor (vg?).. *tear*

Skrevet

Jeg synes reklamen for BT(Bergens Tidene) er bra jeg, den med han forbryteren med snuten etter seg på motorsykkel og han fyren som liksom jobber i bt som kommer kjørendes på en scooter og tar bilder av forbryteren og politimannen.

Skrevet

Også liker jeg av en eller annen grunn Mills stripete.. "ost! nei.. kaviar.. nei.. ost!"

Hehe, det er naboen vår..

Liker godt finn-reklamene. Og en som prix hadde en gang(tror jeg) med tre metal-fyrer, to skal ut og handle og han tredje blir igjen. Imens de andre er ute, setter han siste på en cd og et rosa antrekk og begynne å danse.

Skrevet

liker:

*Omo reklamen(tror jeg det er) "havet, SVARTEHAVET" "oi, hvor ble det av brødskiva"

*VG reklamen med ho skravle kjærringa

*Coop reklamen (tror jeg det er) med han lille gutten "fiskepinner", kanksje mest fordi jeg trodde han sa Strikkepinner før :)

*Kamille reklamen "jeg vil ikke være meg sjøl jeg, jeg vil være Paris *trutmunn*)

*Bil reklamen med Schnauzeren

*reklamen med de som får med seg feil pose hjem, med de to homsene som kun får potetgull (skriker så rart) og de andre får kun grønnsaker og string for menn :)

*Finn.no reklamene med Anders

er flere også, men kommer ikke på de i farta...

Skrevet

trygg trafikk reklamen gir meg frysninger, får tårer i øynene av den, så den reklama med den gamle mannen som ikke husker hvor han bor...

ellers liker jeg reklamer med mye humor

Skrevet

VG har nesten alltid kule reklamer, særlig den med hu skravlekjerringa. Jeg ler HVER eneste gang på slutten av den.

Den der reklamen med der "Even har sagt sitt første ord".

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...