Gå til innhold
Hundesonen.no

Parfyme


Recommended Posts

okey, men jeg ville nok ikke brukt det :)

hihi nei hver sin smak og det skal respekteres :)

og bare så det er sagt så er jeg helt i mot å dolle opp hundene for mye for de er tross alt hunder og ikke mennesker, men en liten sprut med hundeparfyme på nakken en gang i blant ser jeg ikke som å dollin egentlig hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen da?

Jo, det skal jeg fortelle deg :)

Siden jeg jobber i hunde salong, har jeg fått vite at det ikke er bra å bade hunden for ofte p.g.a fettlaget i pelsen.

Så de gangene jeg syns Miko lukter litt "ikke godt" så får han en liten sprut av Vellus parfymen.

For det er ikke bestandig han er møkkete.

Det sliter mere på pelsen å bli badet ofte enn å få en sprut av hunde parfyme nå å da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skal jeg fortelle deg :)

Siden jeg jobber i hunde salong, har jeg fått vite at det ikke er bra å bade hunden for ofte p.g.a fettlaget i pelsen.

Så de gangene jeg syns Miko lukter litt "ikke godt" så får han en liten sprut av Vellus parfymen.

For det er ikke bestandig han er møkkete.

Det sliter mere på pelsen å bli badet ofte enn å få en sprut av hunde parfyme nå å da :)

signerer denne :) for det er jo sant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere prøvd det? hvis dere ikke har det så har dere vel egentlig ikke noe grunnlag for å uttale dere om det det er teit eller ikke. for jeg regner med at dere begrunner det med at det er teit fordi det er så mange forestillinger om små hunder og dill dall og paris hilton moter at det egentlig ødelegger for folk som synes det er greit å gi hunden en liten sprut med hunde parfyme i ny og ne for å gi litt ekstra frisk duft som man egentlig ikke kjenner uten å lukte på hunden, for det er ikke sånn at det lukter på lang vei. Det er IKKE det samme som menneske parfyme!!

Parfyme på hund, ja hva blir det neste. Tør jeg spørre hvilken hensikt det har? Ser poenget for oss tobeinte, men hva med de firbeinte? Fancy halsbånd og dekken har på en måte en mening. Dekken, for å holde hunden varm, Halsbånd fordi det er båndtvang :( . Det er lov å fjase litt ekstra da. Det jeg ikke ser poenget med er disse veskene og nå denne parfymen. Ærlig talt, hva tilfører det hunden? Kom nå ikke å si at det er fordi dere ikke kan bade hundene så ofte. Mine hunder og mange av mine venners hunder bader sjeldent, kan ikke si at vi trenger parfyme av den grunn.

mvh

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...