Gå til innhold
Hundesonen.no

Og så kom jeg også hit


MartineH

Recommended Posts

Jeg heter Martine og bor i Tønsberg, sammen med mine 2 aussier - Emil og Blondie. Har hund som livsstil og store deler av min tid går med til hundene og hunderelaterte aktiviteter. Jeg driver aktivt med utstilling og agility. Trener endel lydighet også. Er vel på de fleste stevner og utstillinger på østlandet, så sikkert endel som har sett meg og mine blå. Jeg er kursoman og kan defor litt om mye, men lærer noe nytt hver dag. Har sterke meninger og er ikke redd for å si hva jeg mener. Men er som regel saklig :mellow: . Jeg holder meg til diskusjonen, og selv om jeg slakter noens synspunkt i en debatt, vil ikke si at jeg misliker de som person eller er langsur i andre innlegg - er det noe så send meg gjerne PM.

Tidligere har jeg hatt en golden retriever tispe som vi dessverre måtte avlive grunnet allergi etc i august 2005. I barndommen har familien hatt en spinnvill toy-puddel(Alladin) som den gang kun var familiehund.

Er vel endel her inne som kjenner meg fra før, fra andre forum og ellers. Regner med det er endel som banner høyt når de ser jeg er her, men håper de fleste blir glade for at jeg (endelig) kom over til forumet. Jeg var en av de første som ble medlem på forumet i sin tid faktisk, men har bare vært inne og lest nå og da til nå.

Haugevis av informasjon, resultater, bilder, filmer osv finner du på vår hjemmeside: www.hundene.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Guest Per Olav
Jeg heter Martine og bor i Tønsberg, sammen med mine 2 aussier - Emil og Blondie.
Hei Martine, flott at du kom hit :mellow:

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Martine og velkommen hit :)

Kjenner til deg fra andre forum ja, og fra frem og tilbake mailer om handler kurs :)

Håper du vil trives her hos oss, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Martine og velkommen hit :)

Kjenner til deg fra andre forum ja, og fra frem og tilbake mailer om handler kurs ;)

Håper du vil trives her hos oss, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)

Har lest retningslinjene vettu :) Må jo det om jeg ikke skal få for mye kjeft, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Martinus!

Synd gruppene er borte, ellers kunne vi startet "NM i disk før passert første hinder" :)

Hohoho, moroklumpen ;) Må jo lage litt humor for publikum :) Jeg passerte nå første hinder før jeg disket da, rett skal være rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...