Gå til innhold
Hundesonen.no

www.MrsPowers.moo.no


Artemis

Recommended Posts

  • 1 month later...

Sida hadde behagelige farger men du hadde bort over scroll da noe som var litt irri. Pga at jeg måtte rulle fram og tilbake for å se bildene på begge sidene. du kan jo kanskje gjøre sida litt smalere ? Fine bilder da ;) Masse fine dyr har du hverfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sida hadde behagelige farger men du hadde bort over scroll da noe som var litt irri. Pga at jeg måtte rulle fram og tilbake for å se bildene på begge sidene. du kan jo kanskje gjøre sida litt smalere ? Fine bilder da ;) Masse fine dyr har du hverfall ;)

Takker ;)

Æsj altså. Er det bare jeg som bred skjerm? ;) Får ta å se på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Legger stadig inn nye bilder på hjemmesiden min! Har fikset på en del ting og forhåpentligvis er det ikke så bred scroll lengre :icon_redface: Om noen vil at jeg skal linke dem er det bare å skrive det i gjesteboken så skal jeg fikse det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har oppdatert litt mer jeg, ny kanin, en side med litt om irsk setteren ++

Ta gjerne en titt ;)

Vil gjerne ha tips til forbedringer, men jeg er ingen hjemmesidemester, så ha tålmodighet ;) Vil dere at jeg skal linke dere, ja så si fra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Prøver nok en gang å skrive et svar til deg (serveren har det med å henge seg opp akkurat her :()

Fin side, litt vel grønn for mine øyne, men det er nå så ;)

Hadde vært flott om du fikk midtsentrert siden din, nå ligger den inn mot venstre.

- Tøft med hunden din som stikker inne i selve siden, virker som du kan en del om du får til dette da :D

- bildet på toppen, hvor du har klippet ut Puffi når han står på en klippe er litt mørkt på venstre side, om du får lysnet det, blir det kanskje penere?

Bare noen tips fra meg, fortsett og stå på med hjemmesidelagingen, synes du er flink jeg!

(Edit; det gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Prøver nok en gang å skrive et svar til deg (serveren har det med å henge seg opp akkurat her :P)

Fin side, litt vel grønn for mine øyne, men det er nå så :P

Hadde vært flott om du fikk midtsentrert siden din, nå ligger den inn mot venstre.

- Tøft med hunden din som stikker inne i selve siden, virker som du kan en del om du får til dette da :lol:

- bildet på toppen, hvor du har klippet ut Puffi når han står på en klippe er litt mørkt på venstre side, om du får lysnet det, blir det kanskje penere?

Bare noen tips fra meg, fortsett og stå på med hjemmesidelagingen, synes du er flink jeg!

(Edit; det gikk!)

Takk for kritikken :P Hjemmesidelaging er ikke akkurat mitt hovedfelt, men prøver da så godt jeg kan :P Har planer om å bytte layout snart, og da forsvinner grønnfargen sammen med det mørke bildet :P

Har dessuten oppdatert litt småting nå, og om noen vil ha linken sin på siden min så er det bare å gi beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kritikken :P Hjemmesidelaging er ikke akkurat mitt hovedfelt, men prøver da så godt jeg kan :P Har planer om å bytte layout snart, og da forsvinner grønnfargen sammen med det mørke bildet :P

Har dessuten oppdatert litt småting nå, og om noen vil ha linken sin på siden min så er det bare å gi beskjed!

Det høres spennende ut :lol:

Masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker sånne farger ja :) Syns den ble fin jeg da, men der hvor det står linker så ser jeg bare halve skrifta.... Også der hvor du har skjært ut hundene kunne du kanskje prøvd og fått finere kanter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker sånne farger ja :) Syns den ble fin jeg da, men der hvor det står linker så ser jeg bare halve skrifta.... Også der hvor du har skjært ut hundene kunne du kanskje prøvd og fått finere kanter:)

Hysj hysj! :D Det skal du liksom ikke legge merke til, hehe.

Ser all skriften ved linkene jeg, noen andre som ikke ser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...