Gå til innhold
Hundesonen.no

Får vel presentere meg jeg og ;-)

omegas

Recommended Posts

Heisann! ;)

Har fulgt med litt i "kulissene" her et par uker nå, og hadde egentlig helt glemt de store planene jeg opprinnelig hadde om å presentere meg.. :P

Jeg heter Kine, er 18 år gammel, og bor i Lillehammer. Driver chinchillaoppdrett (og kjenner derfor "zorbas", eller Stine som hun heter, veldig godt), noe jeg har gjort i nå 7 år. Er dommeraspirant på chinchillautstillingene, og er vel egentlig fullverdig dommer nå - mangler, som Stine, bare å ta prøven.

Ellers har jeg (vi) foreløpig to hunder - en langhåret dachs tispe på 9 år (Østbo's Tinca heter hun) og en korthåret collie hann på snart 2 år (Smooth Valentino Eik of Torrosly - "Eik" ). Har falt veldig for sistnevnte rase, og på torsdag reiser jeg for å hente min helt egen lille tispevalp - fra kennel Feetfire på nøtterøy ;):)

Var og så på valpene onsdag og torsdag denne uken, og er bare helt fortapt i både valpene, og ikke minst foreldrene - Elvis og Onah - de er helt NYDELIGE hunder med fantastisk gemytt og perfekt eksteriør - ikke noe å klage på der i gården nei! (måtte bare få den skrytingen ut av systemet :P ) Så, ja - jeg gleder meg utrolig til å få hjem vesla, og kanskje enda mer til hun blir så gammel at vi kan begynne å vise oss litt i ringen.. :P

Det var vel egentlig alt jeg hadde å si for denne gang - regner med jeg kommer med et innspill rundt torsdag/fredag neste uke igjen, hehe.. Jobber også med en hjemmeside til hundene - Eik, Tinca, Hailie (min lille engel) og Melissa (mormors dvergpuddel-valp som jeg antagelig kommer til å handle litt når den tid kommer - nydelig lite nøste det og!) - som jeg håper å få opp i løpet av et par uker.

(Og så må jeg bare legge til en bitteliten notis her nede om at dersom noen ønsker en aldeles NYDELIG kortis-hannvalp på fôr er det bare å sende meg en PM, for det er en viss mulighet for at jeg vil trenge et godt aktivt hundehjem til en liten krabat til, dersom jeg ikke klarer å begrense meg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk ;)

Virker som et veldig hyggelig, og ikke minst lærerikt forum dette - så jeg gleder meg til å bli bedre kjent med en del! ;)

Kan vel spandere et bilde av "Hailie" - lille valpen min, som er tatt av og hos oppdretter Synnøve ;)

2_hun_2.jpg

Bilder av Eik, Tinca og Melissa har jeg ikke på denne maskinen, dessverre - men de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss!

Håper du vil trives :D

Lurer du på noe så bare spør, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)

For noen utrolig søte vapebilder. Korthåren er en kjempe fasinerende rase, har selv gått å små kikket på den på diverse utstillinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine da?? :D Dere var på Nøtterøy. UTEN å besøke meg, :D Hehe, nei da. Men hvor på Nøtterøy er det oppdretteren bor? Så nemmelig 2 stk. korthåret collie like ved Borgheim i går, kanskje det er oppdretteren sin? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...