Gå til innhold
Hundesonen.no

Kaldt på fjellet


Marthe

Recommended Posts

Her sitter vi opp på fjellet. Akkurat nå er det 25 minusgrader ute. Ja, så kaldt at hunden min må ha sokker på seg når jeg skal lufte henne :);)

Var på en lang skitur i dag hunden måtte ha på seg dekken hele turen. Når vi stoppet måtte hun pakkes inn i ullteppe :rolleyes: Sikklig fjellvær- herlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baah, 20-25 minusgrader er alt for kaldt! Her i Trondheim er det ti minus, og da detter nesa mi nesten av syns jeg. Og å servere godbiter til et siklemonster med tre cm overbitt er alt annet enn en fryd!

Hehe :) Det er veldig kalt ;) Synes det er kaldt med 5 minus også jeg ;) Nå er det så kaldt at både jeg og hunden syter med å gå ut på tisseturer :P Akkurat nå ligger hun godt plassert foran peisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Littja

Her sitter vi opp på fjellet. Akkurat nå er det 25 minusgrader ute. Ja, så kaldt at hunden min må ha sokker på seg når jeg skal lufte henne :D:D

Var på en lang skitur i dag hunden måtte ha på seg dekken hele turen. Når vi stoppet måtte hun pakkes inn i ullteppe :rolleyes: Sikklig fjellvær- herlig :D

Vi var også på fjellet i går. Det var -20 da vi startet trening (lavine). Og endelig skjønte "rampen" poenget med varmeposen jeg har kjøpt til ham! Tidligere har jeg puttet ham nedi og snørt igjen, men før jeg rekker å komme opp av graven han ligger i, har han vært ute av den..... Men i går var det det så kaldt at den endelig ble tatt i bruk :D Men det ble mildere utover dagen, så etter et par timer, sto han på kanten og fulgte med... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...