mokken Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Har lagt merke til at i noen utstillingsannonser står det R.U.R under noen grupper der hvor det vaneligvis står rasenavn og dommernavn. Hva i alle dager betyr det da? Monica *grønn på denne arenaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Har spurt her en gang før, og det var visstnok raser uten raseklubb eller noe sånt. Altså raser som ikke tilhører noen raseklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Raser Uten Raseklubb (jeg lurte meg grønn i mange år.............................. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 R.U.R betyr raser uten raseklubbtilknytning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Tror det står for raser uten raseklubb? Er ikke sikker da... EDIT: Rico var litt raskere enn meg..Men tok NESTEN riktig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Oida, snakk om å få hjelp, ehhehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Mener det betyr de rasene som inngår i klubben for ungarske raser eller noe sånt (mudi, puli, pumi, komondor... flere?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Har sett det stå på et par fugliser også, Vizla og Weimaraner osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 ehm, tok visst feil, ja... visste det egentlig, hadde det med ungarske rasehunder som en hypotese en gang, vet ikke hvorfor den har klistret seg til hjernen min som sannhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Takk, takk! Da var jo den oppklart. Så slapp jeg å lure så lenge som Vipsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Takk, takk! Da var jo den oppklart. Så slapp jeg å lure så lenge som Vipsen Tsk, jeg var ung, uvitende og fryktelig kreativ. Tenkte feks på varianten til Bardman en stund... *nynne for seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Tsk, jeg var ung, uvitende og fryktelig kreativ. Tenkte feks på varianten til Bardman en stund... *nynne for seg selv* Hi hi... Var ikke komt så langt som til egne hypoteser, har ikke fått nok cola enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 Min hunderase (stabijhoun gr.7) har ingen egen raseklubb siden det er så få av dem her til lands. R.U.R betyr Raser Uten Raseklubb, og da kan han dømmes på lik linje med de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar