SD Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Nei, vet ikke hvor på Fosen det er. Har ikke sjekket det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Retrieverklubben arrangerer vel så og si aldri utstillinger for andre enn retrievere, så det er nok bare retrievere som stilles der. Veit du hvor på Fosen det arrangeres? Antar det er på travbanen i Bjugn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Jeg og Marco skal Tror ikke jeg kommer til å stille men vet jeg kommer til å angre, hm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Jeg og Marco skal Tror ikke jeg kommer til å stille men vet jeg kommer til å angre, hm Still du om du sier, du vil angre om du ikke gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Ja, hadde vært sikker på å gjør det om han ikke hadde vært så usikker til tannvising i det siste Han hadde et ublidt møte med noen som ville se på tenna på en ufin måte <_< Det har tydelig såtte en støkk i han.. regner med å trene det bort da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingunne Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Hei, Jeg skal også stille på Sunndalsøra :imrgreen: Stiller Mops og Amstaff Mvh Ingunn www.ehfi.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Noen som har fått eller vet når PM kommer? var ute og trente med Ask nå, det største problemet blir visst tannvisning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-l Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Jeg skal stille Artic der... noen som vet hvor i sunndalsøra utstillingen skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 23. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Jeg skal stille Artic der... noen som vet hvor i sunndalsøra utstillingen skal være? nå vet du det antagelig, siden du mest sannsynlig har fått PM men det er ved sportshallen på sande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 *Endet av moderator på grunn av dialekt bruk!* SIlje men har du ikke fått påmeldingen din da? Der står det jo veianvisning osv. var ikke meningen å virke belærende..men du må nok skrive på bokmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Minner om dialekt bruk!! §1.4 Forumets skriftspråk er norsk bokmål og nynorsk, svensk og dansk. Bruk av dialekt fører til advarsel og sletting av post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-l Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 men har du ikke fått påmeldingen din da? Der står det jo veianvisning osv. var ikke meningen å virke belærende..men du må nok skrive på bokmål Hehe... jeg har aldri vert der før så vet så vitt hvor det er for og si det slikt...så beskrivelsen av veien dit sier meg lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Hvem kommer i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-l Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Hvem kommer i morgen? jeg kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Ingen som har resultater/bilder å legge ut? For oss gikk det veldig bra i dag! Eller, Albin gjorde det bare greit nok, men kullsøstrene hans som vi var der med gjorde det kjempebra. 26 bernere påmeldt. Albin fikk rød sløyfe og ble nr. 2 av 3 i klassen. Ingen av de fikk hp. Kullsøstrene hans Alma og Anja ble nr. 1 og 2 av fem i klassen med hp, nr. 2 og 3 av seks i vinnerklassen med ck og 2 og 3 beste tispe Enklere sagt: Albin: 1auk-2aukk Alma: 1auk-1aukk m/hp, 2vk m/ck, 2btk. Anja: 1auk-2aukk m/hp, 3vk m/ck, 3btk Må også få med at kullbroren deres Agazzi var på utstilling i går og ble 5.beste hannhund m/ck. Bilder kommer senere i kveld eller i morgen. Kritikken til Albin: En aning lavstilt, men maskulin helhet. Godt hode og uttrykk, kunne hatt litt mer nakke/halslinje. Stabil overlinje. God dybde i brystet, kan ha litt mer bredde. Velkroppet. God benstamme, godt vinklet. God steglengde, men front bevegelsen, noe løs i skuldre og albue. Utmerket pelsanlegg og farge. Prima temperament. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Jeg vet hvordan det gikk med Marie og Ask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Jeg vet hvordan det gikk med Marie og Ask.. hehe, lyst til å fortelle eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Hmm..Om jeg får lov av Marie så..Men hun er fortsatt på oppdal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Ja, når hun er på Oppdal så kan hun ha det så godt. Vi vil vite hvordan det gikk med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Okei, fått godkjenning av Marie Kritikken kommer i morgen Hu fikk 1.Auk å 1.Aukk Veldig bra da, og hun som veddet på gult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Det er jo kjempeflott!! Gleder meg til å høre kritikken. Du får hilse henne og si at hun må få litt høyere forhåpninger om Ask. Var det to eller tre buhunder som stilte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Vi glemte selvfølgelig kameraet i dag, så jeg har bare de bildene vi har fått tilsendt av oppdretteren vår, og det er nesten bare av våre hunder menmen.. bilder er bilder.. Alma og Anja som nr. 2 og 3. Alma og Anja Alma Alma og Anja Snøras Snøras Snøras Collier Gruppe 1. *deler opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 hihi.. typisk oss på utstilling Albin, Nelly, Alma, Oona Louie og Ninni Louie Louie og Ninni Søt liten mopsevalp på ni uker Nelly, mamma'n til Albin Albin Nelly, Oona, Alma og Nelly Kommer kanskje noen flere bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2006 Flotte bilder Mona Hilser fra Marie igjen: Nå kommer jeg til å ha bedre tro på Ask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar