MarieR Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 var en tråd før nye forumet kom, men den er borte nå, og nå er dert jo nesten "bare" to mnd igjenn, så da starter jeg ny tråd hvem skal dit? jeg og ask skal dit minner om at påmelding er åpnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Jaa, jeg skal!! Skal stille Albin i unghund, og muligens Kaisa i veteran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Kanskje jeg skal dit? Ikke for å stille selvfølgelig, labradorene får jo selvsagt ikke stille engang, men det kunne jo vært artig å sett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Jeg skal dit å stille Mini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Hmm, kanskje det hadde vært noe... Er det på kulesider påmeldingen ligger ute? Hvordan har du tenkt å komme deg dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Det er på kulesider.net påmeldingen ligger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Det er på kulesider.net påmeldingen ligger ja. Sjekker ut dommeren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 What!? Sheltiene får ikke stille? Det er jo bare dårlig gjort... Trodde sheltieklubben skulle godta de fleste utstillingene i år jeg <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 Velkommen i klubben, for å si det sånn. Ikke at jeg er en aktiv utstiller med min lille misfostrede, men allikevel - det er jo moro å ha muligheten til å delta på de utstillingene som er her i Trøndelag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 skikkelig kjipt at værken sheltier eller labisser får stille! Domme raseklubber dere har altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2006 What!? Sheltiene får ikke stille? Det er jo bare dårlig gjort... Trodde sheltieklubben skulle godta de fleste utstillingene i år jeg <_< De tillater ikke andre utstillinger i landet den dagen de har spesial... 30. april er nemlig spesialen i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate,gd Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 Skulle gjerne tatt meg en tur å sett på om Grand Danois hadde stilt, men siden de ikke stiller tror jeg at jeg dropper det. Veldig synd at det er en del raser som ikke kan stille for det er ikke så mange utstillinger i trøndelagsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 De tillater ikke andre utstillinger i landet den dagen de har spesial... 30. april er nemlig spesialen i Bergen Hmm, stemmer det... Men det er i drøyeste laget for meg å dra dit desverre. Hadde vært fint å ha en backup. Får håpe vi kommer oss til Ålesund i mai da, ellers blir det langt imellom, da neste er spesialen i Oslo (etter Eidsvoll i mars) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 Jepps, vi skal Ganske sikkert i alle fall, lille dyret er jo ganske nedrøytet, men men.. Hvordan reiser dere andre trøndere forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 bil hehe, foreldre er visst her for å kjøre til og fra diverse utstillinger, treninger og alt det andre en hund "drasser med seg" lili har jo en stund på å få tilbake pelsen på, så får håpe det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 Jeg veit ikke helt åssen jeg skal komme meg dit. Skal ikke stille uansett, så jeg tar det nok litt som det kommer. Om jeg ikke har med hund (noe jeg mest sannsynlig har, savna henne i dag enda det bare var valpeshow), kan jeg jo kanskje sitte på med Marie. Vi får se, kanskje mamma/pappa kan tenke seg en liten biltur til Sunndalsøra i slutten av april, hvem veit. For det går vel ikke buss dit, som jeg kan ha med hund på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 Jeg veit ikke helt åssen jeg skal komme meg dit. Skal ikke stille uansett, så jeg tar det nok litt som det kommer. Om jeg ikke har med hund (noe jeg mest sannsynlig har, savna henne i dag enda det bare var valpeshow), kan jeg jo kanskje sitte på med Marie. Vi får se, kanskje mamma/pappa kan tenke seg en liten biltur til Sunndalsøra i slutten av april, hvem veit. For det går vel ikke buss dit, som jeg kan ha med hund på? du kan sitte på her, hund eller ikke hund Men bussen som går til oslo osv går vel innom sunndalsøra om du har veldig lyst til og ta buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 du kan sitte på her, hund eller ikke hund :D Men bussen som går til oslo osv går vel innom sunndalsøra om du har veldig lyst til og ta buss Hvis du mener bussen til Oslo med Nor-Way, så er det ikke tillatt med hunder der... Bare så dere vet det. Ingen av Nor-Ways Ekspressbusser tillater dyr på rutene sine lenger <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Jeg skulle egentlig dit, men så arrangerer NRK avd. Fosen utstillingen den helgen som Kira skal være med på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 vi skal dit Zander's første gang i AUK og Pia's første junior utstilling så blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Jeg skulle egentlig dit, men så arrangerer NRK avd. Fosen utstillingen den helgen som Kira skal være med på :-) Hvilke raser får stille der? Bare retrivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 er valpeshow også på den samme utstillingen for dere med valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 hmmm... stille doffen kanskje <_< men kommer meg ikke nedover:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 Hvilke raser får stille der? Bare retrivere? Det er jo utstilling og valpeshow da Men om det er bare retriever som får stille vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Det er jo utstilling og valpeshow da Men om det er bare retriever som får stille vet jeg ikke... Retrieverklubben arrangerer vel så og si aldri utstillinger for andre enn retrievere, så det er nok bare retrievere som stilles der. Veit du hvor på Fosen det arrangeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar