Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Denne awarden er til:

Labbis(Benedicte) pga hun har hjolpet meg utrolig mye med hundekunnskapene sine!å hun er en kjempehyggelig jente! å så har hun såå fin side! samt at hadde det ikke vært for henne hadde jeg ikke hatt mira! :P

Scarlet: har vært tapper med Tiny å se på veslejenta hvor vakker hun er blitt! å så er hun kjempekoslig! :D

Tine: rett og slett en knall jente som er mega snill å har så fin side. hun er alltdi der for en prat å lager bannere å gaver til alle som spør* bare positvt med henne!*

Tuppetroll: hun har laget masse fine bannere og gaver til meg, å så har hun kjempefin side selv! hun fortjener denne rett og slett :wink:

Hilde90: hihi trenger ikke si mere enn at jeg er kjempeglad jeg ble kjent med henne,kjempesnill jente med en knall fin side! :D

Only-Blondie: knall morro pershon me mye humor samt at hun har nydlig hund og fin side.

IW: hun er meget flink i jobben som moderator og har en super side! stå på!!! :)

Jeampi: jeanette har rå humor og nydlig hund! å så har hun gjort bra arbeid me sia si! B)

Icebluelagoon: har laga masse fine gaver til meg! å så er hun flink å hjelpe andre å så har hun vakker sheltie!

Nina: pershon som virker kjempehyggelig og hun har laget gaver til meg:) fie ero:D

Luna: Lise er en kjempekul jente med knall bra sie! å såååå fin aussie! ;):P

Djervekvinnen: hihi hun roet meg ned da jeg var ekstremt redd for sykdommer og sånt. hun er en helt! :P

Det var alle som har fortjent akkurat denne Awarden håper dere legger den ut på siden dere's :D