Gå til innhold
Hundesonen.no

Må logge meg på hver eneste gang!

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

vipsen kan du skrive hvordan man sletter de greiene hvis alt på dataen står på engelsk? Finner det ikke :S

Skrevet

vipsen kan du skrive hvordan man sletter de greiene hvis alt på dataen står på engelsk? Finner det ikke :S

Klikker deg på msn jeg, om flere vil vite på engelsk så si fra :)

Skrevet

Jeg har jo også dette problemet og har som sagt hatt det siden nye sonen kom. Altså en god stund.. noen tips til hva jeg kan gjøre da?

Skrevet

Jeg har jo også dette problemet og har som sagt hatt det siden nye sonen kom. Altså en god stund.. noen tips til hva jeg kan gjøre da?

Prøvd å slette alle cookies fra pcen? Det kan fremdeles henge litt igjen i og med at vi holder på å skifte fra .com til .no

Skrevet

Ja jeg har gjort alt det der.. men dette har jo vart lenge da.. 2-3 mnd eller noe.. husker ikke helt når nye forumet kom jeg. :rolleyes:

Skrevet

Hei.

Vi vil gjennomføre en total overgang til .no innen kort tid. Deretter går vi inn for og løse disse problemmene. Bare ha litt tålmodighet med oss så lenge. Har dere først logget inn før på dagen går det det vanligvis og trykke på logoen.

Beklager dette!

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også slettes det dere har ramset opp, trykket på logoen osv. Men må fortsatt logge på hver gang...

Men jeg kan være tålmodig litt til :D Bare det snart blir gjort noe med, for det er litt irriterende...

Skrevet

Jeg har slettet alt som går ann å slettes, samt kjørt virus programmene mine, til ingen nytte... :D

me 2

irriterenes!

Skrevet

Jeg har også måttet logge meg på hver gang siden nye sonen kom. Har slettet det som er å slette jeg og. Det er heller ikke nok å logge meg inn en gang om dagen. Hvis det er over 1 time siden jeg var inne sist, så må jeg logge meg inn på nytt.

Skrevet

Må logge meg inn jeg også... <_< Fortsatt...

Og hvis jeg lukker vinduet og åpner et nytt så må jeg logge meg inn igjen, det er ganske stress, håper dere kan fikse dette snart! :D

Skrevet

Jeg ser helst at folk som har problemer forteller hvilken nettleser de kjører, samt hvilket versjonsnr den aktuelle nettleseren har.

Fremgangsmåte for å finne versjonsnr.:

Hjelp -> Om

Help -> About

(På filmenyen)

Der vil du da se feks. Internet Explorer 6.0xxxx, Mozilla Firefox 1.5.0.1, Opera xx.xxx, el. lign. i dialogen som kommer frem.

Ps. jeg sier ikke at det må være nettleseren i dette aktuelle tilfellet, men det kan gjøre det lettere å finne eventuelle mønster på problemer, da også ved fremtidige hendelser av forskjellig art.

Skrevet

Jeg bruker internet Explorer 6.0.2800.1106 (pluss masse sifre og bokstaver), og blir ikke automatisk innlogget. Utrolig slitsomt!

Guest Jonna
Skrevet

Bruker Explorer og Mozilla firefox...

Har også hatt det problemet siden nye sonen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...