Gå til innhold
Hundesonen.no

Mer turbilder

Rabalder

Recommended Posts

Skrevet

I dag gikk jeg, Balder og Lucas til Lifjell, en ganske tung tur som var enda tyngre nå når det er snø. Det er ganske bratt med mange svinger.

Hundene storkoste seg oppover, mens jeg slet en del(dårlig kondis?)

Etter en del slit kom vi i hvertfall til toppen :D Nydelig utsikt der oppe, ser utover Stavanger på ene kanten og masse berg/fjell på andre siden.

Er glad jeg har korthåret hund, måtte stoppe hvert 10 min med Lucas for å ta bort snøklumper og jeg hadde klippet bort håret mellom potene før vi gikk, han er jo ikke noe særlig langhåret heller. Turen tok 4 timer med stopp på toppen, gikk jo ikke akkuratt fort da hehe :D

Dette er første gang Balder har blitt utslitt av en tur, her ligger vi strekk ut alle mann :)

Tur til Lifjell

Skrevet

Flotte bilder! :D

Lurer sånn på hvordan du lager sånn slideshow...!?

Bruker photobucket, helt oppe i albumet er det fem "knapper", den ene står det slideshow på. Bare å trykke på den :)

Skrevet

Bruker photobucket, helt oppe i albumet er det fem "knapper", den ene står det slideshow på. Bare å trykke på den :)

Ah, det må jeg teste! Thanks! :D

Skrevet

Flotte bilder! Det så kjempedeilig ut å være på en slik tur med en så nydelig hund som Balder!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...