Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå har vi valgt oss kattunge! Bilder;)


Mia_Cavalier

Har du katt?  

27 stemmer

  1. 1.

    • Ja, èn
      7
    • Ja, flere
      4
    • Nei, men vil ha
      6
    • Nei, og vil ikke ha heller
      10


Recommended Posts

I dag var vi på besøk hos noen som hadde de vakreste små kattunger, og vi valgte til slutt en rød/hvit kattunge :D Jeg synes først den røde var finest, men den og den trefargede var lovet bort.. Så da stod det mellom to rød/hvite :D

Hun var virkelig en koseklump, skulle bare ligge og kose mens søsknene herjet rundt omkring.

Her er noen bilder som vi tok i dag: http://photobucket.com/albums/y84/miackcs/.../Ny%20kattunge/

Om 2 uker så skal vi hente henne. Gleder meg!! :D La forresten til en avstemning :D

PS. Forslag til navn blir tatt godt imot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker katter!

Hadde katter da jeg vet mindre!

Broren min er alergisk så vi har ikke kunnet ha katt!

Jeg vurderer egentlig veldig å skaffe meg en katt. Jeg har nå en katt sammen med broren min da. Som heter Fuz verden nydligste! Men jeg får jo ikke sett den så ofte da den ikke bor hos meg!

Men jeg må først høre med de jeg leie hos! Vil ikke forhaste meg!

[-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mangen katter og samboer har hatt enda flere.

Dere kan se bilder av den siste katten vår på hjemmesiden vår, det er bare til å klikke seg inn på Laban, Laban er katten til min samboers bro og er broren til den siste katten vi hadde.

Hun ble avlivet forde hun var litt for nervøs av seg. katten fikk jo fullstedig panikk når det kom folk på besøk, så vi kunne jo ikke reise noen steder for da fikk hun ikke i seg mat hvis hun snek seg ut når folk passet henne for da holdt hun seg borte fra huset til vi kom hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ikke liker er når hun tar levende mus med inn i stua. [-X  :)

barfy Æsj ja det er ekkelt.... Katta mi har dratt med seg en levende fugl inn på kjøkkenet en gang... den begynte å flakse rund på kjøkkenet!!! Ekkelt. En annen gan dro katta med en levende mus med inn på rommet MITT!!!! Jeg kasta ut katta og trudde alt var bra, men om natta våkna jeg av at jeg hørte lyder fra gulvet, og gjett hva som pilte foran meg.... jo en mus!!! Jeg hoppa ut av senga og ut i gangen.... fikk satt opp en musefelle da!!! Huff.... uhh!!! Ikke spesielt hyggelig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barfy Æsj ja det er ekkelt.... Katta mi har dratt med seg en levende fugl inn på kjøkkenet en gang... den begynte å flakse rund på kjøkkenet!!! Ekkelt. En annen gan dro katta med en levende mus med inn på rommet MITT!!!! Jeg kasta ut katta og trudde alt var bra, men om natta våkna jeg av at jeg hørte lyder fra gulvet, og gjett hva som pilte foran meg.... jo en mus!!! Jeg hoppa ut av senga og ut i gangen.... fikk satt opp en musefelle da!!! Huff.... uhh!!! Ikke spesielt hyggelig :roll:

har hørt at katter gjør det fordi det er en gave til eieren sin. Så man skal ikke kjefte på de da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...