Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi entrer hundesonen i dag!


lowholm

Recommended Posts

Hei!

Jeg har vært en stund på Canis, men fikk lyst til å prøve meg her på Hundesonen.

Har en rottweilertispe på 15 mnd og kan vel si at hun opptar mesteparten av tiden min...

Hun er selvfølgelig helt nydelig, men vi sliter dessverre med endel problemer. Dette er noe av grunnen til min interesse for dette forumet, i håp om å få gode råd og lære mer! (Samt kanskje få litt trøst også, på de verste dagene?).

Dessuten er jeg lett å engasjere og liker å skrive, så jeg henger meg fort med på tråder der jeg synes jeg har noe å melde.

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Hei!

Jeg har vært en stund på Canis, men fikk lyst til å prøve meg her på Hundesonen.

Har en rottweilertispe på 15 mnd og kan vel si at hun opptar mesteparten av tiden min...

Hun er selvfølgelig helt nydelig, men vi sliter dessverre med endel problemer. Dette er noe av grunnen til min interesse for dette forumet, i håp om å få gode råd og lære mer! (Samt kanskje få litt trøst også, på de verste dagene?).

Dessuten er jeg lett å engasjere og liker å skrive, så jeg henger meg fort med på tråder der jeg synes jeg har noe å melde.

Gleder meg!

Heisann. Flott at du omsider dukka opp. Her er det masse snurrige typer og enda verre bikkjer så du kommer i utmerket selskap :)

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...