Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i snøen. Buster & Hera.

Tore

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har kommet med noen videoer... Faktisk så lenge at den sammletråden med videoer av hera & Buster er borte fra Forumet... :S

VIDEO FILEN

ca8Mb - 1min 40sek...

Husspå, smil å vårrå bli.! :(:P

Håper Djervekvinnen kan komme med noen bilder også... :P

Skrevet

I den aller første delen av filmen fikk jeg sånn trist følelse, som en sånn minnefilm når buster løper nedover bakken med plingemusikk i bakgrunnen. Men de storkoste seg tydelig!

Skrevet

Ja jeg måtte smile jeg også :( Kooselig hehe! Og som jeg har sagt i hele dag... skikkelig påskestemning! :P hehe. En film sier mye mer enn bilder, men jeg legger ut to.

Hera og Buster :P

herabuster.gif

Hera med flagreørene! :P

heraflyge.gif

Skrevet

Ja jeg måtte smile jeg også :P Kooselig hehe! Og som jeg har sagt i hele dag... skikkelig påskestemning! :P hehe. En film sier mye mer enn bilder, men jeg legger ut to.

Hera og Buster :icon_redface:

herabuster.gif

Hera med flagreørene! :P

heraflyge.gif

Så deilig vær! Og hva bruker dere for å få hundene til å ligge i ro ved siden av hverrandre lange nok til å gå¨vekk en halv meter og i tillegg ta et bilde...?? :rolleyes:

Jeg har tenkt på superlim til odin...men andre forslag mottas med takk... :D

Skrevet

Kunsten med det er DEKK & BLI. :)

jeg veivet i luften med en arm som om jeg hadde noe, men ingen av oss hadde med godis, så de ble lurt... :)

Men de lå der en stund også, så de var ganske flinke... :)

Skrevet

Ja Hera er flink til BLI kommando. hun kan sitte og ligge nesten overalt. :) Og med godbiter tilgjengelig så flyr hun nesten på kommando. knis.. Så det er kjekt med tanke på bilder. Hehe. Syns Buster også var flink da! (men dette var på slutten, så de var så og si ferdige med det værste herjingen, så vet ikke om dette har gått hvis det var det første vi gjorde :) )

Skrevet

Bare en måte å finne det ut...

Kan prøve å trene lydighet i starten neste gang, været ser jo ut til å holde seg.... :)

Hera blir mere å mere tolmodig merker jeg, så hun begynner vel å bli voksen i hodet... :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...