meg123 Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 jeg har meldt på meg og min lille gullklump til klasse 1 i mjøndalshallen 2 april(drammen hundefestival) noen fler som skal gå der?? Vår debut, gruer meg fryktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Vi skal gå agility både lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 1. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Så bra:) da blir jeg ikke alene da hehe litt bekymret. du har ikke noen gode råd mot nerver vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 hmmmm, må jammen få rævva i gir å starte jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 1. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 hmmmm, må jammen få rævva i gir å starte jeg og... hihi, det var akkurat det jeg tenkte å,nå bare meldte jeg meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 har opprykk til klasse 3 og alle øvelsene er klare nå... jeg er så sinnsykt lat! nå må vi komme oss ut av vinterdvalen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Så bra:) da blir jeg ikke alene da hehe litt bekymret. du har ikke noen gode råd mot nerver vel? Da spør du feil person gitt - er grusom på nerver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 1. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Da spør du feil person gitt - er grusom på nerver å fillern, jaja får bare leve med det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Jeg skal starte i Ag hopp begge dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 1. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Kult :PFyttirakkern gruer meg skikkelig. skal stille emma mor på valpeshow(siste valpeshowet hennes) og yaris på søndag. blir kjempgøy, menskummelt åsså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 Jeg skal starte i Ag hopp begge dager.. Gjett hvem som kommer og heier! Skal holde store skumle svartingen min litt unna ringen jeg så Lassie ikke får hetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 Gjett hvem som kommer og heier! Skal holde store skumle svartingen min litt unna ringen jeg så Lassie ikke får hetta Det høres hyggelig ut..Hvertfall etter at jeg leste andre setningen..Ca en halvtime før vi skal starte deler jeg Lassie sin mening om at alle svartinger bør flyttes dit peppern gror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 2. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2006 Heisann Vi kommer nok kanskje og stiller på valpeshowet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 jeg vil også... håper at jeg ikke jobber... kanskje toya skal i ilddåpen hu også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Da er vi to:P Jeg skal også debutere der.. Jeg veit ikke helt om vi er klare da (og muligens får bikkje løpetid:s), men en gang må vi jo begynne:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Jeg er påmeldt i agility begge dagene, men må trekke meg pga at Ebbe er syk. Men jeg skal stille Lara på valpeshow begge dagene, og heie masse på alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 13. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Da er vi to:P Jeg skal også debutere der.. Jeg veit ikke helt om vi er klare da (og muligens får bikkje løpetid:s), men en gang må vi jo begynne:p kult;) da blir vi hvertfall to debutanter der;) jeg gruer meg helt forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 nikita skal stille i valpeshow på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Er kanskje at jeg kommer en tur på søndag og ser på. For på lørdag går jeg muligens opp til bronsjemerkeprøven Fy, sm jeg gruer meg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 kult;) da blir vi hvertfall to debutanter der;) jeg gruer meg helt forferdelig Huff ja.. vi må virkelig i hardtrening nå. Håper virkelig det går sånn noenlunde greit. Det går jo veldig bra hjemme, men får håpe hun ikke glemmer alt når vi kommer dit. Det hadde jo vært typisk:p Men om jeg kommer dit tidlig så hun får roet seg ned tror jeg det skal gå ganske bra:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Huff ja.. vi må virkelig i hardtrening nå. Håper virkelig det går sånn noenlunde greit. Det går jo veldig bra hjemme, men får håpe hun ikke glemmer alt når vi kommer dit. Det hadde jo vært typisk:p Men om jeg kommer dit tidlig så hun får roet seg ned tror jeg det skal gå ganske bra:P jepp det er planen min også. være tidlig ute pluss at jeg skal ha han med inn på lørdagen når jeg skal stille Emma så han liksom får sett stedet,og gått på gulver før den store debuten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar