Marthe Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 I morgen reiser vi på fjelle, og skal bli noen dager. Det kommer til å bli en del skiturer. Så lurer jeg på, skal hundene ha sokker på seg? Jeg har kjøpt sokker, men vet ikke om jeg trenger å bruke det?
Calina Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 Det er lurt å ha med seg potesokker ja! Om det er skare, så bruk fleece sokker - det er forbruksvare på fjellet.. god tur!
Marthe Skrevet 1. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 Det er lurt å ha med seg potesokker ja! Om det er skare, så bruk fleece sokker - det er forbruksvare på fjellet.. god tur! Fleece sokker og potesalve er kjøpt inn
shira Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 når jeg går lange ski turer med sean, bruker jeg pote sokker..
Marthe Skrevet 1. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 Hvordan type potesokker bruker dere? Jeg har noen av merke "Kennel". Det er fleece inni, og et vannavstøtende (tror jeg) stoff utenpå Har bare hatt alle fire på hunden min en gang. Da så det ut som hun sto på skøyter Hun likte ikke å miste kontakten med underlaget
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar