Gå til innhold
Hundesonen.no

Skummelt hus

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Herregud..Gjett om jeg nesten mistet bærbaren i gulvet da..Fikk hjerteinnfark på første rom..

Guest Christine
Skrevet

Det er noen rom, også plutselig dukker det opp skygger, spøkelser, hender osv...Har bare kommet til rum nummer tre nå, og jeg trur jeg kommer til å dø..

Ikke ha på en fææle lyden..Det tør jeg ikke :)

Kristina..Du MÅ se :icon_redface:

Guest Christine
Skrevet

Jeg tør ikke :)

Jo, det gjør du..

Sier jeg, som så vidt tør selv. Sitter med et halvt øye :icon_redface:

Guest Christine
Skrevet

Da er man ferdig..Ikke no å være redd for :icon_redface:

Bare en litt trist historie*gråte*

Guest Christine
Skrevet

Jeg hylte høyt på badet!!

HeHe..Jeg mistet bærbaren ca. 5 0000 ganger i gulvet.. :)

Var litt ekkelt når hu kom ned fra taket på kjøkkenet da.. :icon_redface:

Noen som la merke til at mye var fra the grudge?

Skrevet

Fy F! Så ekkelt!! :icon_redface:

Som jeg skvatt i det siste rommet! Nå får ikke jeg sove inatt nei...

*moderator har slått sammen innleggene p.g.a dobbelposting*

Guest Christine
Skrevet

Når man trykker litt rundt om kring så komemr det opp ting, så plutselig får du en invitasjon til neste rom :icon_redface:

Skrevet

Når man trykker litt rundt om kring så komemr det opp ting, så plutselig får du en invitasjon til neste rom :)

Hmm, har gjort det, men kommer meg ikke fra rom 1 jeg. :icon_redface:

Fikk det til nå... er i rom 5 nå.

Liker sånne ting jeg. :)

Slått sammen av mod, dobbelposting

Skrevet

eg kom ikke lengre en til 1 rom jeg ;)

Kvap sånn da det hode kom ned så eg luket hele greien!

Uf det var ekelt! ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...