Gå til innhold
Hundesonen.no

Advarsel!


LouDan

Recommended Posts

En advarsel til alle som tenker på å handle hos Dyrehuset.no!

Vi hadde bestilt et tøybur og pappa hadde fått regning i mailen. Det som var rart var at den var til pappa, selv om jeg på ingen måte hadde oppgitt hans navn på noen måte! Mamma hadde også fått en regning i mailen uten at jeg hadde oppgitt hennes mail heller.

I dag bestemte pappa seg for å se hva dette var for noe og lette etter et telefon nummer på hjemmesida.

Etter den samtalen sletta jeg regninga fra mailen min. Vi hadde heldigvis ikke betalt.

Bare en advarsel. Hvis noe er uklart får dere si ifra :D Ekke lett og skrive forståelig når en er sint...

EDIT: Måtte fjerne deler av denne da det var noe som ikke burde nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å handle der, men synes at det var så merkelig betalingsmetode.. :icon_redface: Takk for du ga beskjed :)

Ps: Det er veldig billige tøy bur på plantasjen :D Hvis du ikke har kjøpt enda :)

Ooooh! Takk! :) Det skal jeg huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor like ved Dyrehuset så jeg hentet mitt stålbur der... Det var ikke noe problem annet at hun var veldi stressa.. Har vert der en gang tidligere med en venninde, da sto jeg utenfor med hundene.. min venninde sa at det var litt rotete og at de ikke hadde noe særlig orden der.. men har funnet ut senere at de ikke har lageret sitt der.. har bare noen få ting.. Men jeg er veldi fornøyd med det buret jeg kjøpte der... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...